کد خبر: ۳۱۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 25 October 2016
 نایب رئیس هیات کبدی ایلام گفت: مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کبدی بانوان باشگاه های کشور در مرحله دوم از پنجم آبان (فردا) با حضور تیم های از مازندران، خراسان رضوی، تهران، کرمان و قزوین در سالن شهدای قلاویزان ایلام برگزار می شود.


به گزارش تابناک ایلام؛ زهرا یوسفی روز سه شنبه اظهار کرد: در رقابت های مقدماتی با حضور 12 تیم به میزبانی استان مرکزی برگزار شد و 6 تیم به مرحله نهایی راه پیدا کردند تا در ایلام با یکدیگر رقابت کنند.

وی افزود: شش تیم حاضر در مسابقات بصورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند و سه تیم برتر این رقابت ها به مرحله نهایی مسابقات راه خواهند یافت.

یوسفی یادآور شد: بانوان کبدی کار ایلامی با حضور در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان در رده سنی بزرگسالان توانستند با صعود از گروه خود به مرحله نهایی این رقابت ها راه یابند.
وی تاکید کرد: این تیم با وجود کمبود امکانات و منابع مالی در شرایط خوبی بسر می برد ضمن اینکه توانسته با حضور در لیگ برتر توان، ظرفیت و استعدادهای خود را به نمایش بگذارد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

یوسفی با بیان اینکه این تیم سال گذشته بدلیل کم کاری رئیس پیشین هیات و عدم حمایت مسئولان از گروه خود خذف شد و نتوانست به مرحله بعد صعود کند، گفت: امسال با تغییراتی در این تیم و آمادگی ورزشکاران توانست به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

وی اضافه کرد: تیم ایلام اولین مسابقه خود را روز چهارشنبه با تیم کبدی قزوین برگزار می کند و بعد از ظهر همین روز نیز با تیم تهران مقابله خواهد کرد که امیدواریم شاهد موفقیت این تیم با استعداد در این رقابت ها باشیم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار