کد خبر: ۳۱۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 25 October 2016
معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام از حضور رابطین بهداشتی در محل آشپزخانه های تهیه غذا برای زائران در ایام منتهی به اربعین حسینی و نظارت بر نوع پخت و پز غذا خبر داد

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر صیدنور علیمرادی روز سه شنبه اظهار کرد: به منظور تامین سلامت و توجه به رعایت نکات بهداشتی در سلامت غذایی زائران این رابطین بهداشتی در محل پخت غذای نذری حضور فعال دارند.

وی از فرمانداری شهرستان مهران خواست تا به منظور استقرار و نظارت رابطین بهداشت لیست و محل آشپزخانه های تهیه و پخت غذاهای زائران را به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اعلام کند.

علیمرادی همچنین از تامین تجهیزات و داروهای مورد نیاز برای زائران در ایام اربعین خبر داد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری وزارت بهداشت نسبت به فراهم شدن تمهیدهای لازم برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به زائران در ایام منتهی به اربعین اقدام می کند.


وی همچنین از اختصاص 20 دستگاه اتوبوس آمبولانس و هشت تخت بستری در مسیر تردد زائران اربعین در مهران خبر داد و یادآور شد: این اتوبوس آمبولانس ها در جاهایی که دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی کمتر است، مستقرر می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که امسال زائران در ایام منتهی به اربعین حسینی با رعایت نکات بهداشت و ایمنی با بیماری و یا مشکل سوانح جاده ای مواجه نشوند.

 سال گذشته در ایام منتهی به اربعین بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر از سراسر کشور از طریق مرز بین المللی مهران بدلیل برخورداری از امنیت و کوتاهی مسافت به عتبات عایلات تردد کردند./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار