25 جایگاه برای خدمت رسانی به زائران شرکت در مراسم اربعین حسینی در شهرستان اندیمشک پیش بینی شده است
کد خبر: ۳۱۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 24 October 2016
فرماندار اندیمشک با اشاره به تشکیل 11کمیته به منظور خدمت رسانی به عاشقان سیدالشهدا(ع) و زائران مراسم اربعین حسینی گفت: 25 جایگاه با ظرفیت 10 هزار نفر برای استراحت زائران  اربعین  در مناطق مختلف این شهرستان  برپا می شود.

پیمان جهانگیری افزود:اندیمشک به عنوان ورودی استان خوزستان هر سال در ایام اربعین محل تردد هزاران نفر از زائران کربلای معلی است که به منطور خدمت رسانی بهتر به آنها ستاد اربعین در این شهرستان تشکیل شده است.

وی ادامه داد  :در این راستا زائران در بدو ورود به استان خوزستان همچنین بعد از بازگشت از سفر کربلا در اندیمشک پذیرایی می شوند.

فرماندار اندیمشک  اظهار کرد:تمهیدات لازم امنیتی نیز برای تسهیل تردد عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در جاده های این شهرستان پیش بینی شده است.

جهانگیری  از ترافیک سنگین در جاده های اندیمشک به عنوان یک مشکل جدی در ایام اربعین نام برد و افزود : در این راستا نیز برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

وی گفت: با همکاری سازمان تاکسیرانی اندیمشک 100 دستگاه تاکسی برای جابجایی زائران اربعین حسینی از این شهرستان به مرزهای چذابه و شلمچه آماده خدمات رسانی هستند ضمن اینکه خودروهای شخصی نیز در این زمینه نظارت خواهند شد.

فرماندار اندیمشک گفت:ستاد اربعین حسینی در اندیمشک 24 ساعته آماده خدمات رسانی است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار