آقای استاندار؛ اگر برای شما خانواده شهداء تا این اندازه قابل احترام است ،چرا در خصوص سخنان توهین آمیز فرماندار تکاب و درخواست خانواده های شهداءاز شما برای کنار گذاشتن ایشان از فرمانداری تکاب هیچ توجهی نکردید؟
کد خبر: ۳۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰ 06 May 2015

نادر صفرزاده معاون توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی: در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت:باید تلاش کنیم تا به هر نحو ممکن، خدمات مطلوب و شایسته‌ای به خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارائه کنیم.

وی همچنین بقای نظام و انقلاب در حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است و حفظ و ترویج این فرهنگ وظیفه‌ای همگانی است.

قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان از جمله مهمترین اولویت‌های مورد توجه در آذربایجان‌غربی است.

نگه داشتن حرمت شهداء/تسهیلات بانکی به افراد تحت پوشش بهزیستی/کشف و ضبط 10 هزار بسته سیگار قاچاق/هیچ مسئولی حق دخالت در انتخابات را نداردتابناک آذربایجان غربی:به نظر ما ،مسئولین استان موقع قرائت متن های پیش روی خود ،توجه بیشتری به مطالب گنجانده شده در آنها بکنند،دیگر کسی نمیتواند مسئولین را متهم به عالمان بی عمل کند.

در تمامی متنهای قرائت شده توسط مسئولین ،بدون استثنا ،جمله و یا سفارشی از بیانات رهبر معظم انقلاب دیده میشود.حال رهبر انقلاب به کرات در بیانات خود،پرهیز از شعار زدگی و توجه به عمل تاکید نموده اند.به نظر میرسد که مسئولین گاهی اوقات صرفا برای مقاصددیگری از بیانات رهبر انقلاب استفاده میکنند و قصد عمل و توجه به این سخنان را ندارند.

نکته قابل تامل این مطلب این است که آقای استاندار؛ اگر برای شما خانواده شهداء تا این اندازه مهم و قابل احترام است ،چرا در خصوص سخنان توهین آمیز فرماندار تکاب و درخواست خانواده های شهداءاز شما برای کنار گذاشتن ایشان از اریکه قدرت فرمانداری تکاب هیچ توجهی نکردید؟چرا یک گوش خود را در و گوش دیگر خود را دروازه کرده و حرفها و درد دلهای این عزیزان را نشنیدید؟به نظر ما شاید مصلحتی در کار بوده که همه از آن بی اطلاع هستند و فقط شما میدانید و ایشان.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی: سال گذشته برای 670 نفر تسهیلات اشتغال در استان پرداخت شده است.وی با اظهار به اینکه مبلغی به میزان 12 میلیارد و 176 میلیون تومان به عنوان تسهیلات اشتغال‌زایی توسط بانک‌های عامل تخصیص یافته و به بهزیستی ابلاغ شده است، ادامه داد: سال گذشته از بین افراد واجدالشرایط، که دوره‌‌های حرفه‌آموزی و مهارت‌های زندگی گذرانده بودند، حدود 933 نفر برای دریافت تسهیلات مالی به بانک‌ها معرفی شدند.

نگه داشتن حرمت شهداء/تسهیلات بانکی به افراد تحت پوشش بهزیستی/کشف و ضبط 10 هزار بسته سیگار قاچاق/هیچ مسئولی حق دخالت در انتخابات را نداردتابناک آذربایجان غربی:به نظر ما نه ،به نظر همگان ،گرفتن وام برای مبالغ کم و افراد معمولی بسیار سخت بوده و از شکستن شاخ غول سخت تر به نظر میرسد.

تعجب کار اینجاست که در کشور برای دریافت وامهای 1000 میلیاردی ضامن و ضمانتهای اعتباری چندانی نیاز نیست.اما اگر یک فرد عادی بخواهد یک وام ازدواج سه میلیون تومانی و یا از تسهیلات عمومی بانکها برخوردار شود،نه تنها به زحمت فراوانی دچار میشود بلکه آبروی حفظ شده چندین ساله اش هم از بین میرود.چرا؟برای اینکه در اولین گام فرد وام گیرنده مجبور است تا بدنبال ضامن ،یک شهر را از گرفتن وام خود مطلع سازد.دست آخر نیز اگر شانس یاری کند با هزار منت و خواهش و تمنا آشنایی را برای ضمانت کشان کشان به بانک عامل می آورد.حال باید به کسانیکه ازطریق بهزیستی از بانک توانسته اند وام بگیرند باید جایزه داد.

شهرام عباسی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی:ماموران هنگ مرزی خوی با اشرافیت کامل بر حوزه استحفاظی، از منزل شخصی به هویت «ف.ی» اهل و ساکن یکی از روستاهای مرزی آذربایجان غربی با همکاری نیروهای گردان 306 سپاه رازی خوی 200 هزار نخ سیگار خارجی را که مخفی شده بود، کشف و ضبط کردند.این قاچاقچی قصد داشت در اولین فرصت این محموله سیگار قاچاق را از مرز خارج کند که با شگرد ماموران مرزی مواجه شد و ناکام ماند.

نگه داشتن حرمت شهداء/تسهیلات بانکی به افراد تحت پوشش بهزیستی/کشف و ضبط 10 هزار بسته سیگار قاچاق/هیچ مسئولی حق دخالت در انتخابات را نداردتابناک آذربایجان غربی:اول اینکه ما تا به امروز فکر میکردیم که بکار گیری اصطلاح حروف مقطعه برای افراد متهم فقط در قوه قضایه و یا در مجلس رواج دارد. اما اکنون معلوم شد فرهنگ استفاده از این روش ،همه گیر شده است.

دوم اینکه به نظر ما به آقا یا خانم "ف.ی" باید جایزه داد.چراکه این فرد و یا افرادی مشابه ایشان میتوانند 10هزار بسته سیگار را نه تنها براحتی وارد ایران کنند بلکه قصد صادرات هم داشته اند.

سوم اینکه به نظر ما احتمالا موضوع صادرات سیگار از داخل ایران به خارج تازگی داشته و یا حداقل کمتر اتفاق افتاده است.

حسن خانی فرماندار ارومیه:مسوولان، امانتداران آرای مردم در انتخابات آینده هستند و حق ندارند به نفع یا ضرر هر کدام از نامزدها وارد عمل شوند.هرکدام از مسوولان دولتی در ارومیه بخواهند در راستای انتخاب یکی از نامزدها تلاش کند، باید استعفا دهند.

حسن خانی گفت: هیچ کدام از مسوولان نیز نباید امکانات دولتی را در راستای کمک به نامزدهای انتخابات استفاده کنند.

نگه داشتن حرمت شهداء/تسهیلات بانکی به افراد تحت پوشش بهزیستی/کشف و ضبط 10 هزار بسته سیگار قاچاق/هیچ مسئولی حق دخالت در انتخابات را نداردتابناک آذربایجان غربی:باید از فرماندار محترم پرسید؛این تذکر شما،یعنی اینکه مسئولین از اینکارها قبلا کرده اند؟اما به نظر ما ،مسئولین استانی ما که در تمامی سخنان خود از ایات و احادیث و بیانات رهبر انقلاب استفاده میکنند،وقتی که مسئولین ما میتوانند در خصوص استفاده از بیت المال کتابها بنویسند و سخنرانیها بکنند،دیگر تذکر حضرتعالی زیاد بجا نیست.آنها به شرعیات و قوانین جمهوری اسلامی ایران اشرافیت کامل دارند.انشاالله

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار