کد خبر: ۳۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳ 05 May 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نوید آن را داد که سال جاری به همت فعالان حوزه نشر و نویسندگان، سالی خوب برای حوزه کتاب در تاریخ فرهنگی تبریز ثبت شود.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،علی اکبر صفی پور، در آیین رونمایی از سه کتاب که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شده بود، با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توجه ویژه ای به بخش کتاب در سالجاری خواهد داشت گفت: اینجانب از وقتی در این سمت حاضر شده ام تلاش خود را بر این پایه استوار کرده ام که زمینه انتشار کتاب روندی سهل به خود بگیرد تا کتاب ها به دست مخاطبان خود در جامعه برسد.

وی ادامه داد: تلاش ما در این ادره کل بر این پایه است که زمینه انتشار کتاب در استان شتاب بیشتری به خود بگیرد تا ما به استانداردهای واقعی در این حوزه دست یابیم.

صفی پور افزود: تبریز به سبب دانش و سطح علمی چهره های فرهنگی خود، قطبی ممتاز در سطح کشور شناخته می شود و همواره نگاه ها، معطوف به آثار فرهنگی منتشر شده در این شهر است.

وی در ادامه با تقدیر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، در برگزاری آیین رونمایی از سه کتاب در تبریز گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، با رونمایی از این سه کتاب بی آنکه تکلیفی بر دوش او باشد، گام در مسیر توسعه فرهنگی بر می دارد و ما صمیمانه برای این مجموعه آروزی موفقیت داریم.

 صفی پور ادامه داد: امیدواریم این روند در مورد سایر کتاب های نیز اتفاق بیفتد تا زمینه آشنایی شهروندان، به عنوان مخاطبان اصلی این سازمان و بدنه شهرداری تبریز با آثار منتظر شده در تبریز فراهم آید.

آیین رونمایی از سه کتاب با حضور عکاسان، نویسندگان، و اصحاب رسانه و فرهنگ تبریز در محل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :