فرماندار ایلام با بیان اینکه ماموران آمارگیر از امروز با مراجعه حضوری به درب منازل مردم با استفاده از تبلت به صورت دقیق نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خانوارها اقدام می کنند، تاکید کرد: از مردم م خواهیم با توجه به اهمیت بحث آمارگیری و تاثیرگذاری اطلاعات حاصله بر برنامه ریزی کشور با ماموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۴۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 19 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ ناصر خوشخبر روز چهارشنبه در آیین زنگ آغاز مرحله حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن در مدرسه دخترانه شهیده ربابه کمالی با اشاره به مشارکت خوب مردم ایلام در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و عمومی اظهار کرد: انتظار می رود مردم در سرشماری عمومی نیز مشارکت بالایی داشته باشند.

وی به نقش کلیدی آمار در برنامه ریزی ها و توسعه کشور اشاره کرد و افزود: جمع آوری آمار با اجرای طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن نقش مهم و کلیدی در برنامه ریزی ها، توسعه و پیشرفت کشور و رفاه عمومی دارد.

خوشخبر یادآور شد: 46 مامور شهری، 9 مامور روستایی و 10 کارشناس فنی و اجرایی در سطح شهرستان ایلام طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن را بصورت حضوری مدیریت و اجرا می کنند.

هشتیمن سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 از روز سوم مهر ماه به صورت اینترنتی آغاز و این روش تا جمعه 30 مهر ماه ادامه دارد ضمن اینکه از امروز 28 مهر نیز مرحله دوم - مراجعه حضوری) آغاز و تا 28 آبان نیز ادامه دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار