نگهبان پارکینگ ماشین آلات شهرداری ایلام بعلت اختلاف با مسئولان شهرداری ،عصر امروز(دوشنبه) ماشین آلات مستقر در پارکینگ شهرداری را به آتش کشید
کد خبر: ۳۱۳۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 17 October 2016

 نگهبان پارکینگ ماشین آلات شهرداری ایلام بعلت اختلاف با مسئولان شهرداری ،عصر امروز(دوشنبه) ماشین آلات مستقر در پارکینگ شهرداری را به آتش کشید

به گزارش تابناک ایلام؛"حمیدرضا فتاحی"سرپرست انتظامی شهرستان ایلام در گفت وگو با خبرنگار ما گفت:لحظاتی پیش پارکینگ ماشین‌آلات شهرداری ایلام دچار حریق شد و بلافاصله مأموران انتظامی و آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام اظهار کرد:‌ در این حادثه تعداد زیادی از ماشین‌آلات شهرداری مستقر در این پارکینگ دچار حریق شده و خسارت فراوانی به این ماشین‌آلات و تأسیسات مستقر در پارکینگ شهرداری ایلام وارد شده است.

وی ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان انتظامی و آتش‌نشانی این حادثه عمده بوده و از سوی نگهبان حاضر در محل پارکینگ ماشین‌آلات شهرداری ایلام به وقوع پیوسته است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: به محض اطلاع مأموران آتش‌نشانی و ورود به محل حادثه نگهبان مانع از ورود مأموران آتش‌نشانی شده و با شکستن شیشه خودروی ماشین‌ آتش‌نشانی گریخته است.

فتاحی تصریح کرد:‌ بلافاصله مأموران انتظامی فرد متهم را تعقیب کرده که در نخستین فرصت این فرد دستگیر و در حال تشکیل پرونده برای معرفی به دستگاه قضایی هستند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام گفت: فرد مذکور پس از دستگیری توسط نیروی انتظامی دلیل آتش‌سوزی را که توسط وی انجام شده اختلاف با مسئولان شهرداری عنوان کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این آتش‌سوزی با تلاش مأموران آتش‌نشانی مهار شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار