مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان برگزار شد
به گزارش تابناک تبریز، مراسم تودیع و معارفه رئیس پیام نور استان با حضور دکتر کریمی معاون علمی- پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور و دکتر شبستری معاون سیاسی امنیتی استاندار و استاد رحیمی مدیر کل سیاسی استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 17 October 2016
به گزارش تابناک تبریز، مراسم  تودیع و معارفه رئیس پیام نور استان با حضور دکتر کریمی معاون علمی- پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور و دکتر شبستری معاون سیاسی امنیتی استاندار و استاد رحیمی مدیر کل سیاسی استانداری برگزار شد.
 
 در این مراسم دکتر بخشعلی معصومی  به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان انتخاب و از زحمات دکتر واحدی تقدیر به عمل  آمد.
 
دکتر شبستری در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) افزود:مسئولیت‌ها دائمی نیست و  طبیعی است که در مدیریت هر تشکیلات تغییری ایجاد شود.
 
وی با اشاره به اینکه خدمت کردن به مردم ایثارگری است افزود: خدمتگزاری در دانشگاه که فرصت مغتنمی است که باید از آن برای خدمتگزاری به نسل جوان فرهیخته کشور بهترین استفاده را کنیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد:یکی از ابعاد و رسالت های مهم دانشگاهی رسالت پژوهشی و آموزشی آن و تربیت انسان‌هایی راست که در آینده مسئولیت‌های اجرایی را به دست خواهند گرفت . فراموش نکنیم که همین جوانان تحصیل کرده توانستند بعد از انقلاب با غلبه بر مشکلات و ایستادگی مقابل دشمن به پیشرفت های علمی در عرصه های گوناگون دست بیایند.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به فرمایش رهبری معظم انقلاب افزود باید اتحاد را حفظ کنیم و جامعه را دچار دوقطبی نکنیم .
 
وی افزود حفظ اتحاد در دانشگاه ها ضروری تر است و باید همه دنبال اهداف عالیه دانشگاه و تولید علم باشیم.
 
همچنین دکتر شبستری با اشاره به سوابق علمی و اجرایی خوب دکتر معصومی انتخاب ایشان را به این سمت مفید دانسته و برای ایشان و همکاران وی آرزوی موفقیت کرد.
 
 
در این مراسم از زحمات دکتر واحدی رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان تقدیر به عمل آمد   
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
آقای دکتر شبستری لطفا به افرادی که بدون داشتن مدارک لازم و باستفاده از رانت در مقطع دکترای دانشگاه علوم پزشکی تبریز ثبت نام کرده اند نیز رسید گی فرمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار