کد خبر: ۳۱۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 17 October 2016


سرپرست فرمانداری شهرستان کرج گفت: برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز باید سریع و قاطع و قانونی باشد.

علی قنبر‌زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان البرز به طور کلی و شهرستان کرج به صورت ویژه و خاص در معرض مهاجرت‌های بی‌رویه قرار دارند و جمعیت این منطقه طی دو دهه اخیر چند برابر شده است.

وی افزود: یکی از آسیب‌های مهاجرت بی‌رویه خالی شدن روستاها از یک سو و ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی در مناطق مختلف از سوی دیگر است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرج تصریح کرد:‌ متاسفانه ما با این معضل در کرج روبه‌رو هستیم و بخشی از ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز و غیرکارشناسی و غیرایمن در روستاها و بخش‌های توابع کرج انجام می‌شود.

قنبرزمانی گفت: یکی دلایل این معضل نیز آب و هوای مناسب کرج و همجواری با رودخانه کرج و جاده چالوس و مناطق خوش آب و هواست.

وی بیان داشت:‌ متاسفانه بی‌توجهی‌ها و غفلت‌های صورت گرفته در دهه‌های قبل موجب شده که اکنون دیگر نشانی زیادی از باغات و فضاهای سبز گسترده کرج یافت نشود و اگر امروز برخورد قاطع و قانونی با ساخت‌وسازهای غیرمجاز و غیرقانونی نداشته باشیم، در آینده نزدیک دیگر باغی در کرج دیده نمی‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرج افزود: خوشبختانه دستگاه قضایی و دستگاه‌های نظارتی و مسؤول در این حوزه، همکاری و تعامل خوبی با هم دارند و به مدیران دستگاه‌های مسؤول به ویژه بخشداری‌ها و دهیاری‌ها تأکید شده که با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد جدی صورت گیرد.

قنبرزمانی ادامه داد: این برخوردها نیز باید سریع، قاطع و قانونی باشد تا اثرگذاری لازم را در جامعه داشته و به نوعی پیشگیری از جرایم بعدی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید بخشداران و دهیاران به طور مرتب از حوزه مسؤولیت خود بازدید کرده و اطلاعات لازم را داشته باشند، گفت: در این راستا طرح بازدیدهای سرزده از روستاها و بخش‌های شهرستان کرج در دستور کار فرمانداری قرار دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان کرج در پایان اظهار داشت: بازدیدهای سرزده از یک سو منجر به کسب اطلاعات لازم از مشکلات و نیازهای مردم شده و از سوی دیگر فرصت لازم را از متخلفان می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار