اين افزايش چه معني مي‌دهد؟
به نظر مي‌رسد دستگاه‌هاي اجرايي به ويژه متوليان امور فرهنگي بايد در انجام وظائف خود تلاش بيشتري داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲ 06 February 2015

اين افزايش چه معني مي‌دهد؟

افزايش كشف مواد مخدر در البرز


به گزارش تابناك – البرز: طي ماه‌هاي اخير خبرهايي از سوي فرماندهان ارشد نيروي انتظامي استان البرز منتشر مي‌شود كه مانند 2 روي يك سكه هستند.
پيش از همه بايد به تيترهاي زير با دقت بيشتري نگاه كرد " بازداشت قاچاقچی فراری با ۱۵ کیلو شیشه" ،‌ " کشف 262 کیلوگرم مواد مخدر/ دستگیری 8 قاچاقچی در البرز" ، " کشف 71 کيلو مواد مخدر از سوداگران مرگ در البرز" ، "كشف 350 كيلو مواد مخدر در البرز" و بالاخره خبر آخر "یک تن موادمخدر در کرج کشف شد"
در مورد آخرين خبر فرمانده انتظامی استان البرز از کشف یک تن مواد مخدر در کرج خبر داده و گفته است: با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان البرز یک تن مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد.
سرهنگ كامراني صالح افزود: یک تن مواد مکشوفه شامل تریاک و حشیش بوده که از شرق کشور به استان‌های مرکزی و تهران در حال انتقال بود.
وي بیان کرد: از این باند موادمخدر دو دستگاه خودرو که یک دستگاه موادمخدر را حمل می‌کرد و یک دستگاه خودروی سواری که به عنوان اسکورت، محموله را همراهی می‌کرد توقیف شده است.
کامرانی‌صالح در مورد دستگیری سایر عوامل این باند موادمخدر گفت: افراد دیگری نیز در این باند هستند که در حال تلاش برای شناسایی و دستگیری آنها هستیم.
اين اظهارات فرمانده نيروي انتظامي استان البرز در گفت‌وگو با يكي از خبرگزاري‌ها است.
حال اين پرسش مطرح مي‌شود كه افزايش كشف مواد مخدر و دستگيري سوداگران مرگ در استان البرز، ناشي از افزايش عمليات‌هاي پليسي بوده و يا افزايش ورود و تقاضا براي اين مواد خانمان‌برانداز است؟
به طور قطع اين پرسش بايد در اولويت دغدغه‌هاي مسئولان انتظامي، قضايي و اجرايي استان البرز قرار گيرد.
زيرا اگر افزايش‌ها ناشي از افزايش ورود و تقاضا براي مواد مخدر است، بايد تمهيدات ويژه در جهت اصلاح شرايط اتخاذ شود.
البته پاسخ هر چه باشد، نمي‌توان تلاش‌هاي بي‌وقفه نيروي انتظامي استان البرز را ناديده گرفت، چرا كه اين نيرو با وجود امكانات و نيروي تخصصي محدود، به مراتب بيشتر از توان خود فعاليت مي‌كند.
اما به نظر مي‌رسد دستگاه‌هاي ديگر به ويژه متوليان امور فرهنگي بايد در انجام وظائف خود تلاش بيشتري داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار