فرمانده ناجا در استان کرمانشاه خبر داد:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی ۲ باند سرقت و افزایش ۲۴ درصدی کشفیات سرقت در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 16 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار منوچهر امان الهی ظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران از شناسایی ۲ باند سرقت در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: به دنبال وقوع تعدادی کیف قابی در شهرستان کرمانشاه این دو باند شناسایی و ۳ نفر از آنها دستگیر شدند.

فرمانده ناجا استان کرمانشاه، تعداد اعضای باندها را ۶ نفر اعلام کرد و گفت: هر باند ۳ نفر بودند که در مجموع  ۳ نفر از دوباند دستگیر شده و به ۵۸ فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

وی با اشاره به شناسایی ۳۰ مالباخته از سرقت های اخیر گفت: در این کشفیات، چند دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز وجود داشت که توسط نیروی انتظامی توقیف شد.

سردار امان الهی بر مراقبت خود مردم از اموالشان تاکید کرد و گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با سرقت روزانه توسط نیروی انتظامی طرح های مختلفی به اجرا در می آید.

وی از شناسایی ۳ هزار و ۵۰۰ مالخر و سارق از ابتدای امسال تاکنون در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این مدت شاهد افزایش ۲۴ درصدی کشفیات سرقت بوده ایم.

*کاهش ۸ درصدی سرقت ها در استان کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه هم چنین از کاهش ۱۱ درصدی سرقت های مهم و ۸ درصدی مجموع سرقت ها نیز در این مدت خبر داد.

وی افزود: در این مدت ۹۹ باند سارق نیز در استان شناسایی شده است و استان کرمانشاه نسبت به سایر استان ها با توجه به جمعیت موجود در بیشتر جرائم از وضعیت بهتری برخوردار است.

*افزایش ۱۰۵ مامور انتظامی در شهرستان کرمانشاه

سردار امان الهی از افزایش ۱۰۵ مامور انتظامی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: هم چنین افزایش تجهیزات مورد نیاز نیز برای پلیس در استان در دستور کار است.

وی از کلاهبرداری ۲۰ میلیارد تومانی فردی در قالب بساز و بفروش خبر داد و گفت: این فرد سبب مالباختگی ۱۵۰ نفر شده است. لذا دستگاه های مختلف باید به وظایفشان در این راستا توجه و عمل کنند.

فرمانده ناجا استان کرمانشاه در خصوص صدور ویزای تقلبی نیز گفت: تاکنون موردی در این زمینه در کرمانشاه شناسایی و گزارش نشده است اما مردم باید هوشیار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار