معاون فرماندار بدره گفت:کشاورزی و دامپروری را 2 فعالیت مهم زنان روستایی شهرستان عنوان کرد وگفت: قسمت اعظمی از فعالیت های کشاورزی و دامداری در روستاها توسط زنان انجام می گیرد و با تولید محصولات گوناگون به اقتصاد خانواده و جامعه کمک می کنند.
کد خبر: ۳۱۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 16 October 2016
 معاون فرماندار بدره گفت: هفت صندوق خرد در حوزه تعاونی های زنان در سطح شهرستان فعالیت دارند که به تناسب جمعیت ، نشان از توانمندی زنان در این حوزه دارد

به گزارش تابناک ایلام ؛ عبدالرضا یاری روز یکشنبه اظهار کرد: زنان شهرستان بدره در حوزه های مختلف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی حضوری فعال دارند و در مواردی حتی نسبت به آقایان پیشگام هستند.

وی در مورد حوزه های فعالیت بانوان افزود: اقتصاد روستایی ، مشاغل خانگی ، کارگاه های بافندگی و فرش بافی ، فعالیت در سازمان های مردم نهاد و حضور در تعاونی ها از جمله مهمترین فعالیت های اقتصادی آنان است.

وی خواسته مهم دولت تدبیر و امید را توسعه متوازن در تمامی بخش های جامعه دانست و ادامه داد: زنان در برابر آسیب های اجتماعی بسیار شکننده و صدمه پذیرترند و لذا باید با تقویت و توسعه زیرساخت های لازم برای خدمات رسانی به آنان در برابر آسیب های اجتماعی تلاش کرد.

معاون فرماندار بدره اضافه کرد: ظرفیت های بسیار مطلوبی در سطح شهرستان فراهم است و لازم است زنان با تقویت و گسترش تعاونی ها و سازمان های مردم نهاد از این توانایی ها برای توسعه و رونق بیشتر بهره بگیرند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار