فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: اعضای این باند در استان‌های گلستان و مازندران اقدام به سرقت کرده بودند.
کد خبر: ۳۱۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 15 October 2016
فارس:  رضا عسگری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در روزهای گذشته ماموران انتظامی شهرستان پس از دریافت گزارشات مختلف از وقوع سرقت خودرو در گرگان و اقدامات مشابه در سایر شهرهای استان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات گسترده در نهایت یکی از اعضای این باند شناسایی شد و برای بررسی دقیق‌تر، اقدامات این سارق در رصد پلیس قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: کارشناسان و کارآگاهان پلیس شهرستان گرگان در روند تحقیقات دریافتند که این فرد تنها نیست و دو همدست دیگر نیز وی را در اقدام به سرقت خودرو همراهی می‌کنند.
 
عسگری بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضایی تمامی فعالیت‌های اعضای این باند در رصد پلیس قرار گرفت تا آنکه پس از اطمینان از تعداد اعضای باند و مخفیگاه متهمان، ساعت دو بامداد امروز، هر سه عضو این باند سرقت در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
 
وی اضافه کرد: اعضای این باند که دو مرد و یک زن بودند با شناسایی خودروهایی که در مکان‌های خلوت و تاریک بوده و ایمنی لازم را نداشته، در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: پس از بازرسی مخفیگاه این متهمان، ماموران موفق شدند دو خودروی سرقتی که از شهرستان‌های چالوس و بهشهر استان مازندران سرقت شده بود را در پارکینگ آن مخفیگاه کشف کنند.
 
عسگری تاکید کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد سارقان با یک خودروی پراید اقدام به سرقت می‌کردند که آن خودرو نیز در همان مکان کشف شد و در انباری مجموعه نیز تعداد بسیار زیادی از اقلام سرقتی خودرو کشف شد.
 
وی گفت: سارقان در اعترافات خود تاکید کردند که ساعت‌های نیمه شب را برای سرقت انتخاب می‌کردند و سعی آنها در سرقت خودروهایی بود که خارج از پارکینگ پارک شده بوده و دارای قفل فرمان یا دزدگیر نبوده است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد: سارقان با شکستن شیشه خودرو و یا استفاده از روش‌های مختلف برای باز کردن درب خودرو، بدون دردسر و در کمترین زمان ممکن اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.
 
عسگری گفت: اعضای این باند بلافاصله پس از سرقت خودرو، در زمان مناسب قطعات آن را به مالخران می‌فروخته و اثری از خودروی سرقتی بجا نمی‌گذاشتند.
 
وی در پایان ابراز کرد: توجه به توصیه‌های پلیسی باعث کاهش وقوع سرقت و جرائم مختلف در سطح جامعه می‌شود و افراد سودجو زمینه اقدام به جرم را از دست خواهند داد و در نتیجه شاهد افزایش سطح احساس امنیت در سطح شهرستان خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار