مدیر‌کل پشتیبانی امور دام کرمانشاه:
مدیر‌کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: تاکنون بیش از 19 هزار تن ذرت جمع‌آوری شده است که سه هزار تن آن در بورس عرضه و به فروش رسیده و تا 24 مهرماه همه ذرت‌هایی که در 14 انبار ذرت خشک‌کنی استان است، در بورس عرضه می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 13 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس،اسماعیل پرویزی‌فر امروز اظهار داشت: سطح زیر کشت ذرت در استان کرمانشاه 15 هزار هکتار است و پیش‌ینی می‌شود بیش از 120 هزار تن از مزارع برداشت شود.

وی با بیان اینکه عرضه محصول در بورس کالای کشاورزی در استان کرمانشاه به صورت سپرده‌گذاری است، ادامه داد: طبق اعلام‌های قبلی ذرت‌کاران به منظور عرضه محصول خود در بورس به صورت قیمت تضمینی به مراکز خدمات جهاد کشاورزی محل زندگی مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام را انجام داده و کدبورسی دریافت کرده‌اند.

به گفته مدیر‌کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه، عرضه محصول در بورس باعث کاهش بارمالی دولت در خرید محصول، پرداخت به‌موقع وجه کشاورزان، آشنایی کشاورزان با مزیت بازارهای مالی، حمایت کارآمد، ایجاد رقابت سالم و بالا رفتن کیفیت محصول و فراهم شدن زمینه برنامه‌ریزی بهتر برای کشت سال‌های بعد می‌شود.

این مسؤول به‌ 14 مرکز تحویل ذرت کشاورزان در استان اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از 19 هزار تن ذرت جمع‌آوری شده است که سه هزار تن آن در بورس عرضه و به فروش رسیده است و تا 24 مهرماه همه ذرت‌هایی که در انبارها ذرت خشک‌کنی است، در بورس عرضه می‌شود.

پرویزی‌فر با بیان اینکه بعداز عرضه ذرت در بورس کشاورزان در مدت زمان کوتاهی وجه محصول خود را دریافت می‌کنند، تصریح کرد: بعداز گذشت 48 ساعت وجه ذرت‌کاران به حساب کشاورزان که دارای کدبورسی هستند، واریز می‌‌شود.

مدیر‌کل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه قیمت تضمینی ذرت را یک‌هزار و 36 تومان اعلام کرد و گفت: در حال‌حاضر ذرت در بورس با قیمت 860 تا 900 تومان خرید و فروش می‌شود، البته مابه‌التفاوت قیمت ذرت را دولت به کشاورزان پرداخت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار