استاندارایلام؛
استاندار ایلام گفت:مشارکت مردم شهرستان های تازه تاسیس بدره و ملکشاهی در این استان در سرشماری اینترنتی با وجود عدم برخورداری و دسترسی کمتر به اینترنت نسبت به دیگر شهرستان های استان جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۳۱۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 11 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید شامگاه دوشنبه در نشست ستاد هناهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 استان ایلام اظهار کرد: مشارکت مردم این 2 شهرستان در سرشماری اینترنتی با وجود عدم برخورداری و دسترسی کمتر به اینترنت نسبت به دیگر شهرستان های استان جای تقدیر دارد.
 
وی یادآور شد: در مجموع سیر مشارکت مردم این استان در سرشماری اینترنتی روند افزایشی دارد و باید در چند روز باقی مانده تا پایان مهلت، از ظرفیت مدارس و دانشگاه ها برای افزایش مشارکت خانوارها بهره گرفته شود.
 
استاندار ایلام گفت: باید در مورد امکان شرکت در سرشماری اینترنتی از طریق تلفن های همراه اطلاع رسانی های بیشتری انجام شود زیرا ضریب نفوذ اینترنت در این شبکه ها بیشتر و بالاتر است.
 
مروارید افزود: همچنین در خصوص مشوق ها و جوایزی که برای خانوارهای شرکت کننده در نظر گرفته شده است نیز باید از طریق رسانه ها و صدا و سیما به مردم اطلاع رسانی شود.
 
وی با اشاره به در پیش بودن تاسوعای حسینی اظهار کرد: تجمع عزاداران در مناطق مختلف استان فرصت بسیار مناسبی برای انجام تبلیغات محیطی و جلب مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی است.
 
وی اضافه کرد: 900 هیات مذهبی در استان فعال است که می توان از طریق این هیات ها مزایای شرکت در سرشماری اینترنتی برای مردم بیان شود.
 
استاندار ایلام گفت: مردم این استان همواره در تمامی امور پیشرو بوده اند و اکنون نیز با مشارکت گسترده در سرشماری اینترنتی تراز فهم و شعور اجتماعی و سیاسی خود را نشان خواهند داد.
 
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام نیز در این نشست گفت: ظرفیت های زیادی در استان وجود دارد که می توان از آنها در فرصت باقی مانده برای افزایش مشارکت خانوارهای ایلامی در سرشماری اینترنتی بهره گرفت.
 
حسین کلانتری اظهار کرد: معرفی فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری های برتر از طریق رسانه ها از روش های رقابتی جلب بیشتر مشارکت مردم است.
 
وی اظهار کرد: همچنین مداحان باید در عزاداری های تاسوعا و عاشورا مردم را به مشارکت در سرشماری اینترنتی ترغیب کنند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام نیز گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم در زمینه مشارکت در سرشماری اینترنتی استفاده شود.
 
حشمت اله عسگری اظهار کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان باید در زمینه مدیریت فضای مجازی فعال شود.
 
وی اضافه کرد: همچنین باید موضوع ارائه خدمات اینترنتی رایگان از طرف دفاتر آی سی تی روستایی اطلاع رسانی شده و در این زمینه نشست هایی با بخشداران و دهیاران برگزار شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار