مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه گفت: در سفر پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه در سال 90، نزدیک به 2 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز کانون های مساجد استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۱۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ طیب صفری روز دوشنبه در مراسمی که به مناسبت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه در محل دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این مبلغ صرف خرید تجهیزات شد که در اختیار کانون های مساجد قرار گرفت.
وی همچنین از وجود 512 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد استان خبر داد و گفت: می توان گفت که تقریبا بیش از 40 درصد از مساجد استان دارای کانون هستند.
صفری یادآور شد: طی سال های اخیر توجه خوبی به کانون های فرهنگی و هنری مساجد شده به گونه ای که هم اکنون بیش از 22 هزار کانون در سطح مساجد کشور قرار دارد.
مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با بیان اینکه کارهای خوبی در کانون فرهنگی هنری مساجد در حال انجام است، گفت: در کنار کانون های فرهنگی و هنری، کتابخانه های مساجد، خانه های فرهنگی دیجیتال و خانه های نور نیز فعالیتهای خوبی دارند.
صفری همچنین با اشاره به عبور زوار عتبات عالیات در ایام اربعین از استان کرمانشاه، یادآور شد: در تلاشیم تا کانون های مساجد را برای ایام اربعین و پذیرایی از زائران عتبات عالیات آماده کنیم.
وی در پایان و با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد ایستگاه های صلواتی و محل های پذیرایی از زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی (ع) گفت: تلاش خواهیم کرد تا از ظرفیت اسکان کانونهای فرهنگی و هنری مساجد هم استفاده کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار