معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت : مسافران عراقی ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری هستند.
کد خبر: ۳۰۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 10 October 2016
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت : مسافران عراقی ظرفیت مناسبی برای توسعه صنعت گردشگری هستند.
به گزارش تابناک ایلام، دکتر حسین کلانتری در جلسه کمیته راهبری مرز مهران که با حضور دکترعلی باقری نعمتی زرگران مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری کشور با هدف ساماندهی گردشگران عراقی در مرز مهران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به بیشترین تردد از مرز مهران به منظور از بین بردن  چالش های ورودی  گردشگران به کشور  و ساماندهی  گردشگران عراقی در مرز  بین المللی مهران این طرح بصورت پایلوت در مرز مهران اجرا می شود.
وی افزود: این طرح علاوه بر ساماندهی ورود گردشگران به کشور در اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم در نقاط مرزی کشور موثر است.
دکتر کلانتری  با بیان اینکه ساماندهی گردشگران یک فرصت برای توسعه پایدار و رونق اشتغال در استان است  ابراز داشت: اربعین یک ظرفیت ویژه برای توسعه گردشگری است با توجه به اینکه در اربعین سال گذشته از 32 کشور جهان زائر داشته ایم، علاوه بر اینکه یک فضای مذهبی را بر استان حاکم نمود، می توان از این قابلیت در سایر ایام برای توسعه گردشگری در حوزه های مختلف بهره گرفت.
وی با اشاره به حسن اجرای قانون در مبادی ورودی و خروجی کشور گفت: رعایت چهارچوبه قانون در تصمیم گیری ها  یک الزام است چرا که در این تصمیمات کلیه عوامل در نظر گرفته می شود.
حسین کلانتری بیان کرد: با توجه به تردد میلیونی زوار در ایام اربعین در مهران ضرورت دارد تا شروع کار بصورت موقت و در داخل غرفه های پایانه انجام گیرد  و دستگاهها نیز موظفند در این خصوص تعامل لازم را با مجری طرح داشته باشند.
ساماندهی گردشگران عراقی در مرز بین المللی مهران با هدف ساماندهی ورود و خروج گردشگران، بیمه، فروش سیم کارت، حذف واسطه ها و معرفی جاذبه های توریستی توسط شرکت گردشگری  ستاره هدایت غرب صورت می گیرد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
ای کاش همه ماعملا به فکرجوانانمان باشیم همین فرصت یه ماهه تااربعین عده ای ازجوانان این استان درمسیرغذاخوری وکبابی و...که درطول سال مشتری ندارن وامیدشون به این فرصته دارن متاسفانه برای اینکه اینااندک بهره ای نبرن همه مردم بسیج میشن وشبانه روز نذری وخدمات ارایه میدن خدمت به زوارخوبه ولی چراغی که به خانه رواست به مسجدحرامه توهمین کرمانشاه سرویس های بهداشتی شهرداری هم پولیه ......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار