سرمربی پدیده خراسان با اشاره به وضعیت مالی پدیده، گفت: مشکلات مالی در تمامی تیم‌ها وجود دارد اما مشکل پدیده حاد نیست، طی چند روز آینده 10 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود و البته ابتدای فصل نیز 10 درصد پرداخت شده است.
کد خبر: ۳۰۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸ 10 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمد‌رضا مهاجری با اشاره به دیدار هفته آتی پدیده مقابل گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر اظهار داشت: برای این دیدار محروم و مصدومی نداریم، 2 مصدوم داشتیم که خوشبختانه به شرایط بازی بازگشته‌اند.

وی افزود: امسال بازی‌های لیگ برتر شرایط بسیار سختی دارد زیرا جز پرسپولیس و تراکتورسازی سایر تیم‌ها نشان داده‌اند که نزدیک به هم هستند به‌نحوی که گسترش فولاد با 6 امتیاز در انتهای جدول است اما با نفت 11 امتیازی از نظر فنی تفاوت فاحشی ندارد و با یک برد و باخت جدول لیگ به کلی تغییر می‌کند.

سرمربی پدیده خراسان بیان کرد: لیگ برتر امسال بسیار فشرده است و باید در پدیده کمترین اشتباهات را داشته باشیم؛ یک بازی تدارکاتی با سیاه‌جامگان داشتیم که هم برای تیم ما خوب و هم برای سیاه جامگان مفید بود.

مهاجری با اشاره به وضعیت مالی پدیده اظهار داشت: مشکلات مالی در تمامی تیم‌ها وجود دارد اما مشکل پدیده حاد نیست، طی چند روز آینده 10 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود و البته ابتدای فصل نیز 10 درصد پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه در فهرست تیم 5 بازیکن خالی داریم افزود: دو بازیکن بزرگسال و سه بازیکن زیر 20 سال را می‌توانیم به خدمت بگیریم و اگر بازیکن باکیفیتی وجود داشته باشد را برای تیم خریداری کنیم.

سرمربی پدیده خراسان بیان کرد: تا امروز هم خوب جلو رفته‌ایم و البته در پست دفاع چپ بازیکن نداریم زیرا فرامرزی که ابتدای فصل عمل جراحی داشت هنوز نمی‌تواند به ترکیب تیم اضافه شود.

منبع: تسنيم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار