جمله" کربلا درس هیهات من الذله یاد داد؛ نه درس مذاکره با یزیدیان" روی بنر نوشته شده بود این بنر درب ورودی مسجد دانشگاه نصب شد که چند روزی بابت نصب این بنر فشار وارد می شد که بنر را جمع کنید ؛می گفتند این بنر بار سیاسی دارد و شما به شخصیت های مملکت متلک پرانی می کنید!
کد خبر: ۳۰۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰ 09 October 2016
به گزارش تابناک قم، حسین بهداروند مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم در خصوص حواشی به وجود آمده در خصوص نصب بنر عاشورایی در محوطه دانشگاه اظهار داشت: به مناسبت ایام محرم و سیاه پوش کردن فضای دانشگاه و اماده سازی فضای دانشگاه برای ماه محرم جلسه ای برگزار شد در این جلسه تصمیم گرفته شد مسئولیت فضاسازی دانشگاه برای ایام محرم به بسیج دانشجویی واگذار شود.

وی بیان داشت: به همین منظور چند بنر طراحی شد روی یکی از بنرها این نوشته  چاپ شده بود" اگر عاشورا  را درک کردید شمر زمانه خود را بشناسید" که اصلا روابط عمومی  دانشگاه آزاد قم این بنر را در نصب نکرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم  تصریح کرد: بنر دیگری نیز وجود داشت که این جمله" کربلا درس هیهات من الذله یاد داد؛ نه درس مذاکره با یزیدیان" این بنر درب ورودی مسجد دانشگاه نصب شد که چند روزی بابت  نصب این بنر فشار وارد می  شد که بنر را جمع کنید ؛می گفتند  این بنر بار سیاسی دارد و شما به شخصیت های مملکت متلک پرانی می کنید!

بهداروند افزود: با وجود فشارها کوتاه نیامدیم تا اینکه سه شنبه هفته گذشته ساعت یک بعد از ظهر یکی از مسئولین فرهنگی دانشگاه بنر را جمع آوری کرد و گفت این بنر بار سیاسی دارد شما باید از روابط عمومی مجوز بگیرید بعد بنر را نصب کنید، ما هم از روابط عمومی مجوز نصب بنر را گرفتیم حتی برچسب مجوز را هم روی بنر نصب کردیم و سپس بنر در جلوی دانشکده علوم انسانی نصب شد.

وی تاکید کرد: با وجود داشتن مجوز بنر را دوباره جمع آوری کردند و اعلام کردند این بنر حواشی دارد،گویا دونفر از دانشجویان تصویر این بنر را گرفته و به اقای طاها هاشمی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد ارسال کرده اند اما با وجود اینکه اقای هاشمی هیچ واکنش مثبت و منفی نداشته است و هیچ دستوری مبنی بر جمع آوری بنر نداده است اما مسئولین فرهنگی دانشجویی دانشگاه قم اعلام کردند برای اینکه حواشی ایجاد نشود بنر را جمع آوری می کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قم در پایان گفت: این موضوع که بنرعاشورایی نصب شده حاشیه ایجاد می کند اصلا قابل پذیرش نیست.

منبع: قم فردا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار