با هدف کسب قهرمانی صورت می گیرد
جودوکاران استان قم در جدال با حریفان خود برای کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جودو لیگ آینده‌سازان المپیک به میدان می‌روند.
کد خبر: ۳۰۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 07 October 2016
به گزارش تابناک قم، تیم هیات جودو استان قم در حالی آماده حضور در مسابقات فصل جدید لیگ آینده‌سازان المپیک جودو ایران شده است که در سال 1394 شگفتی‌ساز این رقابت‌ها بود و در میان حیرت علاقمندان به جودو در جمع چهار تیم برتر کشور قرار گرفت.

اکنون نوبت به برگزاری ششمین دوره مسابقات لیگ جودو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور رسیده است و این لیگ با عنوان لیگ آینده‌سازان المپیک و با حضور تیم‌هایی از ساوه، تهران، شهرکرد، اصفهان، بندرعباس، گرم‌دره، کردستان، قم، گیلان، خراسان‌رضوی، ایلام، اراک و سمنان برگزار می‌شود.

در دوره جدید رقابت‌های لیگ آینده‌سازان المپیک جودو ایران تیم‌های شهرداری ساوه، برق تهران، هیات جودوی شهرکرد، هیات جودوی اصفهان، ملوان بندر عباس، شهرداری گرم‌دره، هیات جودوی کردستان و هیات جودو گیلان از جمله رقبای تیم هیات جودو قم محسوب می‌شوند.

همچنین جودوکاران قم در این فصل از مسابقات رقبای دیگری از جمله بسیج خراسان‌رضوی، شهید پیرآینده، هیات جودوی ایلام، شهرداری اراک، شهرداری سمنان و باشگاه ورزشی ناطق نوری را ‌پیش‌رو دارند و پیکارهای فصل جدید رسما آغاز شد.

با برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون جودو و کوراش کشورمان که به تازگی رئیس جدید خود را شناخته، فصل جدید مسابقات لیگ جودو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور با عنوان آینده‌سازان المپیک از امروز به میزبانی سالن شهیدان افراسیابی تهران استارت می‌خورد.

تیم‌های شرکت کننده در پیکارهای فصل 1395 لیگ آینده‌سازان جودو قهرمانی کشور ابتدا در دو گروه مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که دیدارهای این مرحله به صورت متمرکز در تهران به انجام می‌رسد و در پایان تیم‌های برتر هر گروه به مرحله نهایی خواهند رفت.

نماینده جودو قم در حالی برابر حریفان خود به میدان می‌رود که سال گذشته تیم جودو نوجوانان استان قم با نام تیم شهید زین‌الدین به مسابقات لیگ جودو رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور جام آینده‌سازان المپیک اعزام شد و جودوکاران نوجوان با شگفتی‌سازی در این رقابت‌ها موفق به کسب مقام چهارم رقابت‌های لیگ شدند.

جودوکاران قم 10 ماه قبل بعد از عبور موفق از مراحل مختلف لیگ جودو نوجوانان کشور جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون جودو و کوراش کشورمان، در مرحله پایانی به میزبانی سالن شهیدان افراسیابی تهران به میدان رفتند در نهایت چهارم شدند.

تیم نوجوانان هیئت جودو و کوراش استان قم در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم مدعی مقاومت بسیج رفت و با وجود اینکه بازی بسیار خوبی تک تک اعضای این تیم انجام دادند اما این مسابقه به نفع تیم حریف پایان یافت و تیم نوجوانان شهید زین‌الدین قم راهی دیدار رده‌بندی شد و در نخستین تجربه حضور در این پیکارها سرانجام به مقام چهارم دست یافت تا در لیگ 95 با انگیزه بیشتری به مصاف رقبا برود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار