فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پیچیده‌ترین عملیات پلیسی، توانستیم فرد کلاهبرداری را که با سوء استفاده از اعتماد بیش از 3 هزار نفر مبلغ 500 میلیارد تومان از آنان کلاهبرداری کرده بود دستگیر کنیم.
کد خبر: ۳۰۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 07 October 2016
سردار حسین رحیمی در همایش اصناف و بازاریان در زاهدان اظهار کرد: ما با رویکرد جامعه محوری و مردم‌مداری تلاش می‌کنیم که از ظرفیت تمام گروه‌ها و اقشار اجتماعی برای حفظ امنیت پایدار جامعه استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، رونق اقتصادی، پویایی و نشاط جامعه را در بازار خواند و گفت: کسبه و بازاریان بخشی از جامعه هستند که بیشترین ارتباط و تعامل را با آحاد مردم جامعه دارند و توجه به این بخش جامعه بسیار مهم است.

وی با اشاره به اینکه پلیس نظارت بر اماکن را با توجه به نظارت بر بازار و کسبه مورد توجه قرار داده است، گفت: تلاش پلیس بر این است که بیشترین نظارت بر روی واحدهای تجاری و بازاریان توسط خود اصناف و اتحادیه‌ها صورت بگیرد.

رحیمی بیان کرد: بازار قلب تپنده جامعه است و امنیت و آرامش موجود در آن به سایر بخش‌ها تسری پیدا می‌کند.

وی به شعار «همه با هم برای امنیت و آرامش» اشاره کرد و افزود: امنیت یک تولید عمومی است و همه اقشار جامعه و اصناف و بازاریان، فرهنگیان، سازمان‌ها، ادارات مراکز عمومی و غیره باید در آن نقش‌آفرینی کنند.

رحیمی ادامه داد: طی هفته جاری ما در پیچیده‌ترین عملیات پلیسی توانستیم فرد کلاهبرداری که با سوء استفاده از اعتماد شهروندان از سه هزار نفر از مردم جنوب این استان مبلغ 500 میلیارد تومان کلاهبرداری کند را دستگیر کنیم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه همه مردم باید در قبال امنیت جامعه مسؤولیت پذیر باشند، خاطرنشان کرد: موفقیت‌ها و دستاوردهای پلیس در سایه همکاری و تعامل مردم با نیروی انتظامی محقق شده و ما از همکاری مردم با پلیس برای حفظ امنیت، استقبال می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار