امروز مسجد صاحب الزمان(ع) ایلام میزبان صدها مادر ایلامی بود که با کودکان شیرخوارشان زمزمه های رباب را به گوش آسمان رساندند و در غم شهادت کوچکترین شهید کربلا اشک ماتم ریختند.
کد خبر: ۳۰۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 07 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛صحنه های حضور اطفال شیر خوار در آغوش مادران که آمده بودند با خواندن میثاق نامه ای با امام زمان (عج) و نائب برحقش رهبر معظم انقلاب عهد و پیمان ببندند و یاد و نام کوچکترین شهید دشت کربلا را زنده کنند، فضای مسجد صاحب الزمان(ع) ایلام را معنوی و دیدنی تر از همیشه کرده بود.

امروز مادران ایلامی شیرخوارگان خود را در آغوش گرفته و به مراسم عزاداری شهید شش ماهه کربلا آمده بودند و با بوسه بر حنجره شیرخوارگان خود، با آرمان های سید و سالار شهیدان تجدید میثاق کردند.

مادران به یاد ناله های رباب لالایی خواندند تا رباب گونه فرزندشان را در راه آرمان های سید و سالار شهیدان و دفاع از ارزش های اسلامی و اهل بیت قربانی کنند.

امروز مسجد صاحب الزمان(ع) میعادگاه عاشقان و شیرخوارگان حسینی برایعرض ارادت به غنچه در خون خفته رباب بود و شیرخوارگان با سربند یا حسین، یا ابوالفضل و یا علی اصغر نذر مظلومیت سید و سالار شهیدان شدند.

این آیین با مشارکت هیات محبان علی ابن ابی طالب(ع) و هیات رزمندگان اسلام با سخنرانی حجت الاسلام سید حسن حائری از قم و مداحی مهدی کریمی و حسین یوسفی نژاد در فضایی سرشاز از معنویت برگزار شد.

همچنین همایش شیرخوارگان حسینی در صحن حرم مطهر امامزاده علی صالح(ع)، سالن شهید غیروی سپاه امیرالمومنین (ع) و همچنین مساجد و تکایای شهرستان های مختلف استان ایلام همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده مادران و شیرخوارگان حسینی برگزار شد.
 
 
 
 
 
 
 
منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار