معاون دادستان مشهد از دستگیری عاملان درگیری مسلحانه این کلانشهر خبر داد و گفت: در این درگیری چند نفر از جمله پدر و پسری برای تسویه حساب مالی به خانه مرد 43 ساله ای هجوم برده و با استفاده از اسلحه وینچستر، چماق و قمه وی را به قتل رسانده بودند.
کد خبر: ۳۰۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 06 October 2016
به گزارش تابناك رضوي، قاضی حسن حیدری افزود: این نزاع خونین دهم فروردین ماه در خیابان مسلم شمالی مشهد رخ داده بود و مقتول پس از پس از حدود سه ماه که در کما قرار داشت، خرداد ماه سال جاری در بیمارستان جان باخت.
وی با بیان اینکه پس از انجام مراحل اولیه تحقیقات مرد 58 ساله شناسایی و دستگیر شد، ادامه داد : این فرد که وانمود به همکاری با پلیس کرده بود قصد نشان دادن مخفیگاه پسرش را داشت ولی در تاریکی شب مرد جوانی را که در کوچه ای در حال عبور بود به جای پسر خود به پلیس نشان می دهد و این مرد جوان که با دیدن پلیس دچار وحشت شده بود پا به فرار می گذارد و در تعقیب و گریز با اصابت گلوله پلیس از ناحیه پا مصدوم شده بود .
قاضی حیدری ادامه داد : تحقیقات ادامه پیدا کرد تا روز گذشته پسر این مرد در منزل ویلایی در گلبهار دستگیر شد.
وی گفت: تا کنون در جریان این پرونده علاوه بر این پدر و پسر یک متهم دیگر نیز دستگیر شده ولی هنوز مشخص نیست که کدام یک عامل اصلی قتل هستند .
حیدری ادامه داد : این متهمان مدعی شده اند که از سلاح جنگی در این نزاع استفاده کرده اند ولی اسلحه کشف شده از نوع وینچستر است.
وی گفت : با بازسازی صحنه قتل که به زودی انجام می شود ابهامات این پرونده روشن خواهد شد.
 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار