در تجمع اعتراض آمیز و تظلم‌خواهانه مقابل استانداری خراسان رضوی مطرح شد؛
بیش از 40 نفر از متقاضیان مسکن مهر جمال فریدزاده زیر نظر ناحیه یک آموزش و پرورش مشهد امروز با تجمع مقابل استانداری خراسان رضوی خواستار پاسخگویی این شرکت و رسیدگی به مسائلشان شدند.
کد خبر: ۳۰۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 06 October 2016
احمد رضا رضایی، یکی از متقاضیان مسکن مهر شرکت تعاونی شهید جمال فریدزاده در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی اظهار کرد: 300 نفر عضو این شرکت تعاونی هستند و پیگیر مسکن مهر وعده داده شده که متاسفانه نه تنها این شرکت تعاونی بلکه آموزش و پرورش هم پاسخگوی ما نیست.
 
دولت تدبیر و کلید ؛ مسکن مهر چرا پرید ؟! 
 
وی افزود: قرار بود 9 مهرماه امسال مجمع شرکت برگزار شود که آگهی آن هم در روزنامه خراسان درج شده بود اما حدود 88 نفر از همکاران آمدند و این مجمع برگزار نشد.
 
 رضایی ادامه داد: از سال 86 تاکنون 320 میلیون ریال پرداخت کردم اما متاسفانه مسکن مهر جمال فریدزاده که به نوعی غیر مستقیم متعلق به ناحیه یک آموزش و پرورش مشهد است تا کنون صرفا فاز یک پروژه را تمام کرده که آن هم به صورت غیر ایمن و با مصالح نامناسب و مهندسی ضعیف انجام شده و اما فاز دو ، فقط در حد سفت کاری اولیه انجام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه قرار بود با 250 میلیون ریال کلید یک خانه 75 متری را در گلبهار به ما بدهند خاطرنشان کرد: برخی از اعضا تا 360 میلیون ریال پرداخت کردند و حدود دو سال است که همه ماهه 2370 هزار ریال قسط می‌دهند اما از خانه خبری نیست و امیدواریم که مسئولان به داد برسند.
 
 دولت تدبیر و کلید ؛ مسکن مهر چرا پرید ؟!
 
یکی دیگر از اعضای این شرکت نیز گفت: مدیرعامل مجموعه این شرکت آقای مدیر خراسانی است و ما خواستار تغییر هیات مدیره و مدیرعامل به سبب ناکارآمدی هستیم و به بازرس شرکت هم گفتیم که پیگیری کند اما در این 6 ماه که پیگیریم مجمع برگزار نشده و اتفاق مثبت خاصی هم نیفتاده است.  
 
در تجمع تظلم‌خواهی اعتراضی امروز این فرهنگیان و متقاضیان مسکن مهر فریدزاده، یکی از مسئولان استانداری خراسان رضوی نیز در جمع شاکیان حاضر شد و سه نفر به نمایندگی انتخاب شده و به داخل رفته و خواسته های خود را مطرح کردند و مقرر شد مسائل مدنظر تجمع‌‌کنندگان پیگیری شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار