تابناک: جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: عدم اقبال مردم از مصرف کالاهای داخلی موجب رونق قاچاق کالا و تضعیف بازار داخل می شود.
کد خبر: ۳۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 04 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین حسین زاده روز یکشنبه در همایش علمی و تخصصی جرائم سازمان یافته، در دانشگاه پیام نور مرکز تیران با بیان دسته بندی های جرائم، افزود: جرائم سازمان یافته از جرائمی است که مورد توجه ویژه مسوولان سیاسی و امنیتی هر کشور است.

وی افزود: آسیب های برخی از جرائم سازمان یافته بیش از سایر جرائم است که تدبیر برای پیشگیری و کنترل این جرائم بسیار مهم و پیچیده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان به هوش اجتماعی و ارتقای سطح آگاهی در برخورد با جرائم و درخواست های مجرمان اشاره کرد و افزود: مجرمان با گذر زمان از وسایل روز اجتماعی و ارتباطی استفاده می کنند و عدم هوشیاری باعث بروز مشکلات می شود.

وی ادامه داد: هوشیاری و دقت در برخورد با مجرمان سازمان یافته بسیار مهم است زیرا آنها علاوه بر استفاده از تکنولوژی در بسیاری از مواقع چهره هایی خوب و دلسوزانه از خود می سازند و در مسیر هدفشان حرکت می کنند.

سرهنگ حسین زاده مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از کالاهای داخلی را مهم خواند و تصریح کرد: استفاده از کالاهای داخلی به جای کالاهای خارجی علاوه بر رونق بازار داخل، اشتغال و کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری، راهکاری مناسب برای مبارزه با قاچاق کالا است.

در این همایش دکتر حمید دهقانزاده با اشاره به برنامه های فرهنگی و علمی دانشگاه پیام نور، گفت: برگزاری این همایش ها و برنامه های آموزشی، علمی و فرهنگی در ارتقای سطح دانش دانشجویان بسیار مناسب است.

رئیس دانشگاه پیام نور تیران خاطر نشان کرد: بستر برای فعالیت های فرهنگی و علمی دانشجویی علاوه بر فعالیت های آموزشی دانشگاه مورد توجه و تاکید است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار