قائم‌مقام معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: استفاده از ظرفیت سران طوایف و بزرگان، نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد و کاهش وقوع جرم دارد.
کد خبر: ۳۰۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 05 October 2016

نخستین کارگاه آموزشی آسیب‌شناسی سوء‌مصرف موادمخدر ویژه بزرگان و سران طوایف در سالن شهید بهشتی دادگستری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به جدی بودن معضل اعتیاد در استان، اظهار کرد: امروزه اعتیاد جوانان به یک معضل در جامعه تبدیل شده و در این بین سران طوایف و بزرگان می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های خود از پیشروی این معضل در بین جوانان جلوگیری کنند.

رسول نامی به نقش مهم و اساسی بزرگان و سران طوایف در هدایت جوانان اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی علما و سران طوایف در خصوص زیان‌های مصرف مواد مخدر و همچین آگاه سازی خانواده نقش مهمی در پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: امر به معرف و نهی از منکر نیاز امروز جامعه و وظیفه همه مسلمانان است و در این بین افرادی که حرفشان در بین طایفه و خانواده خریدار دارد باید جوانان را از رفتن به سوی آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد باز دارند و راه درست را به آنها نشان دهند.

قائم‌مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان، گفت: استفاده از ظرفیت سران طوایف و بزرگان نقش موثری در کاهش وقوع جرم ایفا می‌کند.

به گزارش فارس؛ در این کارگاه سران طوایف به ارائه نظرات و راهکارهای خود در رابطه با پیشگیری از وقوع جرم و سوء‌مصرف مواد در بین جوانان پرداختند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار