کد خبر: ۳۰۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 03 October 2016


رئیس اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی گفت: پلیس در تأمین امنیت و ارتقای سطح تولید و اقتصاد ملی همراه و همگام با اصناف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی موسوی ظهر امروز در همایش پلیس و اصناف در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که پلیس آن را در اولویت کارهای خود قرار داده است ارتقای تعاملات با اصناف است.

وی ادامه داد: در این راستا یکی از برنامه‌ها و اهداف پلیس ارتقای تأمین امنیت و ارتقای سطح تولید همگام با اصناف است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن ناجا در ادامه سخنان خود همکاری و تعامل اصناف را در ارتقای امنیت مهم خواند و گفت: صاحبان واحدهای صنفی با رعایت کامل قوانین می‌توانند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر که همان ارتقای امنیت است یاری دهند.

موسوی با بیان اینکه اکنون حدود 3 میلیون و 500 هزار واحد صنفی در کشور فعال است، خاطرنسان کرد: اگر در هر واحد دو نفر مشغول به کار باشد، 7 میلیون اشتغال مستقیم به وجود آمده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه نیروهای پلیس مهم‌ترین اولویت خود را برقراری امنیت در جامعه می‌دانند، افزود: در این راستا پلیس در صف اول تأمین امنیت در جامعه است.

موسوی با بیان اینکه اصناف با تقدیم 10 هزار شهید ثابت کرده‌اند که نقش بسیار مهمی در سرنوشت کشور دارند، افزود: اصناف در پیشگیری از جرائم نقش بسیار مهمی را دارند و تاکنون توانسته‌اند در این زمینه کارنامه درخشانی را داشته و با پلیس تعامل و همکاری خوبی داشته باشند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن نیرو انتظامی در ادامه سخنان خود فعالیت اصناف را بر پایه دریافت مجوز عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده امروز دیگر دریافت مجوز و پاسخ استعلام برای دریافت این مهم بسیار کوتاه شده است، بنابراین صاحبان واحدهایی که فاقد مجوز هستند در مدت زمان کوتاهی می‌توانند، ‌مجوزهای لازم در زمینه فعالیت صنفی خود را دریافت کنند.

به گفته موسوی در گذشته پاسخ استعلام‌ها برای اخذ مجوز فعالیت اصناف 15 روزه بود که با تدابیر انجام شده به 72 ساعت کاهش یافته است.

وی در ادامه سخنان خود به قانون جامع ممنوعیت استعمال دخانیات در اماکن عمومی اشاره کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی به عنوان پشتیبان وزارت بهداشت و درمان در اجرای این قانون فعالیت می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار