خوشحالم از این که کارشناسان و قاطبه ملت شریف ایران اسلامی که همیشه مدافع و پشتیبان ما خادمانشان هستند بوضوح عدم تسلط حقوقی و قانونی داوود باقری که چندی است در فدراسیون و قسمت پزشکی و اخیرا" هم با سمت دیگری مشغول کار شده اند مشهود و مبرهن گردید . یک نفر حقوقدان و مسلط به قانون به داوود باقری بگوید شما که در مصاحبه اعلام میکنید که کسانی که به رای صادره فدراسیون اعتراض میکنند خودشان حقوقدان هستند ؟؟؟ ، آیا نمیداند که اصیل پرونده شخص خود من هستم و اعتراض برای من جایز بوده و وجاهت قانونی دارد...
کد خبر: ۳۰۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 03 October 2016
به گزارش تابناک مازندران، نایب رییس فدراسیون وزنه برداری  در اظهار نظری یکطرفه گفته است که طبق آیین نامه انضباطی وزارت ورزش با تخلف مولایی برخورد می شود!؟
 
بر همین اساس  بهادر مولایی به ادعای نایب رییس فدراسیون وزنه برداری پاسخ داد.
 
پاسخ بهادر مولایی نایب قهرمان وزنه برداری جهان به فدراسیون وزنه برداری به این شرح است:
 
 خوشحالم از این که کارشناسان و قاطبه ملت شریف ایران اسلامی که همیشه مدافع و پشتیبان ما خادمانشان هستند  بوضوح عدم تسلط حقوقی و قانونی داوود باقری که چندی است در فدراسیون و قسمت پزشکی و اخیرا" هم با سمت دیگری مشغول کار شده اند مشهود و مبرهن گردید . یک نفر حقوقدان و مسلط به قانون به داوود باقری بگوید شما که در مصاحبه اعلام میکنید که کسانی که به رای صادره فدراسیون اعتراض میکنند خودشان حقوقدان هستند ؟؟؟ ، آیا نمیداند که اصیل پرونده شخص خود من هستم و اعتراض برای من جایز بوده و وجاهت قانونی دارد و التزام و اجباری در قانون تعریف نشده که اصیل پرونده حقوقدان باشد !!!!!   
 
از همین نظر پردازی غیر عالمانه مصاحبه کننده محترم (داوود باقری) میشود متوجه شد که متولیان و متصدیان باید کمی بیشتر از آنچه تا کنون بوده کتاب قوانین را مطالعه کنند و یا ازمشاوران خبره و مطلعی بهره ببرند که اینگونه ناشی بودن خود را در فدراسیون به معرض دید مشاهدده کنندگان و تعقیب گران قرار ندهند . زیرا ممکن است برتعداد موافقین و مصدقین و افراد آگاه و دانا اضافه شود که یک فدراسیونی که قانون را خوب نمیداند چگونه میتواند حکم صحیحی را صادر نماید و وزنه برداری کشور را از آسیبها نجات دهد . یادمان باشد که هر کدام از ما قهرمانانی که عنوان جهانی داریم میلیاردها تومان هزینه مان شده تا به تجارب و مهارت هایی رسیدیم حال نباید با بغض و کینه و تعقیب امیال و مطامع شخصی قربانی نظر انفرادی یک شخص یا افراد تحت امرش باشیم .. 
 
در مقابل خون شهدا و جانبازان و ایثارگران باید پاسخگو باشند که به چه دلیل و سببی نتیجه صرف اموال بیت المال برای یک قهرمان چگونه و با چه اهدافی به سمت اضمحلال و زوال  گسیل داده میشود ؟؟؟؟  پاسخ این تراژدی تلخ با بهترین داوران یعنی ملت ؟؟
بهادر مولایی سرباز ولایت و خادم ملت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار