کد خبر: ۳۰۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 02 October 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: پلیس برای توسعه خدمات به مردم و ارتقای امنیت تلاش دوچندانی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در نشستی با دهیاران و پلیس راه استان البرز اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف پلیس توسعه خدمات‌رسانی به مردم و افزایش امنیت در جامعه است.

وی ادامه داد: در این راستا پلیس تلاش خود را برای تحقق اهداف مورد نظر دوچندان کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تعامل مردم با پلیس بسیار بیشتر از گذشته شده است، بیان کرد: این تعاملات سبب شده است که مردم به پلیس اعتماد بیشتری داشته باشند و خود را در کنار پلیس حس می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه پلیس در تحقق شعار چندین ساله خود با عنوان پلیس جامعه‌محور است، گفت: سه مؤلفه مهم اعم از قدرت بازدارندگی، قدرت تولید علم و دانش و اقتصاد جزء مهم‌ترین مباحث برای رسیدن به امنیت پایدار است.

کامرانی‌صالح در ادامه سخنان خود از کاهش میزان تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان خبر داد و بیان داشت: اکنون 10 هزار نفر تلفات جاده‌ای در کشور کاهش پیدا کرده است.

وی تأکید کرد: این کاهش تلفات به دلیل آموزش و ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی است.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: انضباط اجتماعی نیز باید به صورت دقیق و اساسی مورد پیگیری قرار گیرد که در این راستا استفاده از کارشناسان در این زمینه امری مهم است.

کامرانی‌صالح در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امسال 6 هزار نفر در حوزه حمل و نقل عمومی و خصوصی آموزش دیدند،‌ گفت: در این رابطه با ایجاد شهرک‌های ترافیکی توانسته‌ایم اقدامات بسیار مؤثری را در ارتقای فرهنگ ترافیک و رانندگی انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار