کد خبر: ۳۰۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 02 October 2016


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: استقلال و پیشرفت امروز کشور مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در حاشیه بازدید از فاز دوم ساختمان یادمان شهدای گمنام پیام نور کرج اظهار داشت: ملت ایران با اقتدار توانستند در دوران انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور به مرحله‌ای رشد و پیشرفت رسیده است مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

معاون سیاسی استاندار البرز خاطرنشان کرد: دنیا امروز به این نتیجه رسیده است که باید ایران را تکریم کند نه اینکه با تهدید بخواهد با جمهوری اسلامی ایران برخورد کند.

حقیقی افزود: ما نباید از ترفندهای دشمنان غافل باشیم، چراکه آنها هرگز دست از توطئه‌های خود برنداشته و هر لحظه برای ضربه زدن به کشور نقشه می‌کشند.

وی پیشرفت و توسعه امروز کشور را مرهون خون شهدای انقلاب اسلامی می‌داند، خاطرنشان کرد: شهدا و خانواده‌های آنها نیازی به ما ندارند، اما باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود را تکریم خانواده شهدا بدانیم و راه آنها را ادامه دهیم.

حقیقی در بخشی دیگر از سخنان خود با تبریک گرامیداشت هفته ناجا گفت: این قشر تاکنون با انجام مأموریت‌های مختلف در ایجاد امنیت و آرامش کشور اقدامات بسیار مؤثری را انجام داده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار