معاون آموزش و پرورش استان اعلام کرد:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت: مازندران در حوزه مربیان پیش دبستانی مازاد نیرو دارد.
کد خبر: ۳۰۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 02 October 2016
 به گزارش تابناک مازندران، سیدعیسی میرشفیعی در گفت‌گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حوزه پیش دبستانی قرار شد چنانچه آموزش و پرورش نیرویی نیاز داشته باشد بر اساس نیازش از طریق مربیان حق التدریس پیش دبستانی استفاده کند.
 
وی افزود: در استان مازندران ساماندهی نیروهای استانی انجام شد و در بخش نیروی انسانی چون با مازاد نیرو مواجه است در حال حاضر مجوزی برای بکارگیری حق‌التدریس ندارد.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: اعلام نیاز به نیرو از همه شهرستان ها به اداره کل ارائه شده و سرانجام در کشور جمع بندی می شود  و وزارت آموزش و پرورش نیاز استان ها را بر اساس معیارهای واحد کشوری، اعلام و مجوز جذب آن را صادر می‌کند.
 
وی افزود: پیش دبستانی ها بخش استخدامی آموزش و پرورش نیستند ولی هزینه شان را مردم پرداخت می کنند و مربیان بر اساس دریافتی‌شان از والدین امر معاش می کنند. مربیان پیش دبستانی خواهان حق التدریس شدن هستند و ما این حق آنها را پیگیری می کنیم و در صورت پذیرش وزارت خانه، این مربیان پیش دبستانی حق‌التدریس خواهند شد.
 
میرشفیعی ادامه داد: فعلا در حوزه پیش دبستانی مازاد نیرو وجود دارد و تعداد آنها در دست نیست و اگر قرار به جذب آنها باشد طبق استاندارد  و بر اساس اولویت آنها را جذب خواهیم کرد.
 
وی درباره نرخ مدارس پیش دبستانی گفت: نرخ های پیش دبستانی در شهر و روستا مشخص است و اگر مربی بخواهد فوق برنامه اجرا کند باید با هماهنگی و رضایت والدین باشد اما اجرای فوق برای خانواده ها اجباری نیست.
 
ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار