قایقران 5 استان در 26 تیم به مدت 4 روز در رودخانه خروشان هراز رقابت کردند . نتایج برترینهای مسابقات قایقرانی رفتنیگمسابقات قایقرانی رفتینگ ( کاپ یک کشور و انتخابی تیم ملی ) با معرفی تیم های برتر در رودخانه هراز پایان یافت .
کد خبر: ۳۰۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 01 October 2016
 به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مسئول کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی گفت : 125 قایقران زن و مرد از  5 استان اصفهان ، مازندران ، گیلان ، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد در 26 تیم و در 2 گروه سنی کمتر از 23 سال و بزرگسالان به مدت 4 روز به میزبانی باشگاه مرزبانی ناجا در رودخانه خروشان هراز آمل رقابت کردند .  
 
این رقابت ها در 4 بخش سرعت ، دو به دو ، اسلالوم و ماراتن برگزار شد و 25 نفر برتر چهار رشته این مسابقات انتخاب شدند .
 
به گفته سید ایمان شفیع اُف ؛ در رده سنی بزرگسالان بخش آقایان ، باشگاه قایقرانی اصفهان الف قهرمان شد ، تیم های پاس هیئت قایقرانی ناجا و باشگاه کارون اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند .  
 
در گروه سنی بزرگسالان بخش بانوان باشگاه زاینده رود قهرمان شد و  سیرسپهر چهارمحال و بختیاری و باشگاه قایقرانی اصفهان رتبه های دوم و سوم را کسب کردند .
 
وی افزود : در رده سنی کمتر از 23 سال بخش آقایان تیم فرماندهی فرماندهی مرزبانی ناجا به قهرمانی رسید ، تیم های سیرسپهر و زاینده رود در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و در رده سنی کمتر از 23 سال بخش بانوان هم تیم های الف و ب هیئت قایقرانی اصفهان بر سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی این مسابقات ایستادند و تیم کارمیسن کرمانشاه سوم شد.
 
شفیع اف گفت : تیم ملی پس از چند اردو به مسابقات جهانی قایقرانی بخش رفتینگ که 8 تا 15 آبان در امارات برگزار می شود ، اعزام می شود.  
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار