کد خبر: ۳۰۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 01 October 2016


فرمانده انتظامی استان البرز از کشف پنج تن مواد مخدر در این استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و گفت: در این راستا 13 هزار توزیع‌کننده و مصرف‌کننده نیز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح صبح امروز و در دومین روز از هفته نیروی انتظامی با حضور در جمع نیروهای انتظامی استان البرز اظهار داشت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون طرح‌های پاک‌سازی بسیاری در این استان اجرایی شده است که نتایج بسیار مثبتی را داشته است.

وی ادامه داد: امروز پلیس تعامل بسیار خوبی را با مردم داشته و نتیجه این تعاملات افزایش اعتماد مردم به پلیس است که این امر توانسته گامی مهم برای دستیابی به موفقیت‌های بسیار در مأموریت‌های پلیس محسوب شود.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: پلیس در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای امنیت اقدامات بسیاری را انجام داده است و توانسته با مقابله با هنجارشکنان و متخلفان امنیت را در جامعه جاری کند.

کامرانی‌صالح با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 470 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است، افزود: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 50 درصدی داشته است.

وی با اشاره به فعالیت پلیس تخصصی در استان البرز خاطرنشان کرد: پلیس تخصصی توانسته در زمینه ارتقا و توسعه امنیت در جامعه اقدامات بسیار مفیدی را انجام دهد.

فرمانده انتظامی استان البرز همراهی و مشارکت مردم را در انجام مأموریت‌های پلیس بسیار مؤثر خواند و افزود: پلیس فتا نیز در حوزه فضای مجازی توانسته بسیاری از متخلفان در این زمینه را شناسایی کند.

به گفته کامرانی‌صالح پلیس فتا در این زمینه توانسته است عوامل بیش از 85 درصد پرونده‌های ورودی را شناسایی کرده است.

وی با تأکید بر اینکه ما برای انجام مأموریت‌های شعار جامعه‌محوری را در رئوس کارهای خود قرار می‌دهیم، گفت: این مهم در راستای توسعه خدمات‌رسانی به مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار