کد خبر: ۳۰۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 30 September 2016


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت که در شش ماه گذشته نسبت به سال قبل، 3 درصد وقوع جرائم در این شهرستان کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ ایوب احمدی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان فردیس، افزود: یکی از اولویت های پلیس فردیس مبارزه با جرائم مختلف در سطح شهرستان است که به همین منظور تمام تلاش خود را برای برقراری نظم و امنیت به کار گرفته ایم.

وی ادامه داد: با کاهش 57 درصدی سرقت های به عنف و سه درصد انواع کشفیات اعم از سرقت منازل و مغازه، کیف قاپی افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: باندی که در شهرک اهری فردیس توسط زن و شوهر ایجاد شده و اقدام به سرقت و زورگویی می کردند، دستگیر شدند.

وی افزود: در منزل آنها بالای 60 عدد کیف زنانه، 200 کارت عابر بانک و 15 دستگاه تلفن همراه ، 60 پنل ضبط خودرو و مقداری طلا کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: این زن و شوهر با خودروهای مسروقه در این شهرستان اقدام به سرقت می کردند.

احمدی افزود: نیروی انتظامی با تمام توان ماموریت های محوله شده را به خوبی انجام می دهد.

وی امنیت را حاصل از مشارکت مردم با پلیس دانست و گفت: هر جامعه ای که مردم با پلیس همکاری کنند و در کنار پلیس باشند حفظ و امنیت جامعه برقرار می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از برگزاری 54 ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود: این برنامه ها شامل حضور کارکنان در مراسم نماز جمعه،ویزیت رایگان نمازگزاران،حضور روسای کلانتریها،پلیس های تخصصی در مصلای نماز جمعه و پاسخگویی به نمازگزاران،مانور خودرویی و موتوری،برپایی نمایشگاه گامی به سوی امنیت،گردهمایی پلیس های افتخاری،افتتاح شهرک ترافیکی در فضای سبز،تقدیر از کارکنان ساعی،سخنرانی در مدارس می باشد.

احمدی افزود: ارائه خدمات مضاعف،برپایی نمایشگاه تخصصی ویژه پیشگیری از اعتیاد به صورت سیار،تجلیل از شهروندان قانونمند،همایش پلیس و اصناف،ملاقات مردمی،بازدید دانش آموزان از مراکز 110 ،مسابقه ورزشی قوی ترین مردان پلیس، گشت مشترک با سپاه تذکر لسانی بدپوششی و بدحجابی،افتتاح ساختمان یگان امداد و کلنگ زنی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس از دیگر برنامه های این ستاد فرماندهی انتظامی فردیس در هفته ناجا است.

وی در ادامه افززود: همچنین زنگ انضباط اجتماعی و جشن مهر و دانش ،برگزاری کلاس آموزش رانندگی،اعزام دانش اموزان توسط کلانتری 16 طالقانی و 17 بعثت،ورزش صبحگاهی،غباروبی مزار شهداء و دعای کمیل از دیگر برنامه های این ستاد است.

در حاشیه نماز جمعه شهرستان فردیس رده های نظام وظیفه،پلیس امنیت،راهنمایی و رانندگی،فتا،آگاهی و پلیس پیشگیری با دایر نمودن غرفه هایی در محوطه مصلا به شهروندان مشاوره و ارائه خدمات می دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار