کد خبر: ۳۰۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 29 September 2016


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از شهروندان خواست تا در صورت تردد در جاده‌های کوهستانی طی روزهای پایانی هفته، پیش از سفر به شرایط جوی و اطلاعات هواشناسی دقت کنند.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از عصر امروز شاهد بارش باران، رعد و برق و مه‌گرفتگی در برخی ساعات در مسیرهای کوهستانی و ارتفاعات استان البرز خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین و پرترددترین راه‌های کشور مربوط به جاده چالوس است و همچنین در استان البرز راه‌های کوهستانی متعددی از جمله جاده طالقان را داریم، نیاز است که مردم پیش از سفر به اطلاعات هواشناسی و شرایط جوی توجه کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و در پیش بودن بارش‌ها گفت: نیاز است که شهروندان پیش از سفر و تردد در مسیرهای کوهستانی، اقدامات و احتیاط‌های لازم را در دستور کار خود قرار دهند تا در طول سفر با مشکل روبه‌رو نشوند.

اکبری با اشاره به اینکه نخستین بارش‌ها همواره خطراتی از جمله لغزنده بودن سطح جاده‌ها را به همراه دارد، گفت: از رانندگانی که طی روزهای پنجشنبه و جمعه و شنبه در مسیرهای کوهستانی تردد می‌کنند، انتظار داریم که با احتیاط لازم رانندگی کنند.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا با توجه به در پیش بودن روز جمعه، آیا در این روز محدودیت‌های ترافیکی در راه‌های استان البرز اعمال می‌شود، بیان داشت: بر اساس گزارش ماموران پلیس راه از عصر روز چهارشنبه تا ظهر پنجشنبه شاهد تردد تعداد زیادی خودرو از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی بودیم.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: بنابراین در روز جمعه با ترافیک شدید در محور کرج – چالوس روبه‌رو خواهیم بود و به همین دلیل پلیس راه برای ساعاتی این محور را یک طرفه می‌کند.

اکبری گفت: بر اساس دستورالعمل پلیس راه کل کشور از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه آتی حرکت خودروها از میدان امبیرکبیر در کرج به سمت استان مازندران ممنوع است.

وی در پایان اظهار داشت: همچنین از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه تردد تمام خودروها از مرزن‌آباد تا شهرستان کرج به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار