کد خبر: ۳۰۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷ 28 September 2016


فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی شهرک ترافیک در این استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: این شهرک با هدف توسعه و ارتقای آگاهی‌ها به مردم به ویژه نوجوانان در خصوص مسائل ترافیکی و راهنمایی و رانندگی است.

وی با تأکید بر اینکه پلیس ما امروز پلیس حرفه‌ای، علمی و دانش‌بنیان است، افزود: تمامی اقدامات و برنامه‌ها و مأموریت‌های امروز پلیس بر اساس دانش روز بوده و توانایی‌های پلیس نیز علمی و دانش‌بنیان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز ‌در بخشی دیگر از سخنان خود به آمار سرقت‌ها در 6 ماه اول سال جاری در این استان اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا و طی 6 ماه ابتدای سال جاری شاهد کاهش 5 درصدی سرقت‌های خرد در این استان بوده‌ایم.

به گفته کامرانی‌صالح در این مدت نیز در سرقت به عنف نیز 16 درصد کاهش داشته‌ایم و در سرقت خشن نیز شاهد کاهش 24 درصدی بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تنها در حوزه سرقت خودروها با افزایش روبه‌رو بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: این افزایش سرقت خودروها بیشتر در خودروی پراید و به دلیل ضعف تجهیزات ایمنی این خودرو بوده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار