جمع آوری کالاهای قاچاق در بازارهای فروش مرحله جدید و گام محکم دیگری برای حمایت از تولید ملی و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۳۰۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 27 September 2016
یارالله نصیری روز سه شنبه اظهار کرد:در این مرحله جمع آوری و معدوم سازی گروه های کالایی لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی و بهداشتی با اولویت لوازم خانگی انجام می شود.

نصیری یادآور شد: با توجه به شرایط بازار و در جهت کمک به اصناف و بازاریانی که تاکنون از این دستور العمل اطلاع نداشته و از عواقب این طرح آگاه نبودند در ابتدا به شیوه های ارشادی و آگاه سازی صنوف مربوطه اقدام می شود و سپس در مراحل بعدی و در صورت عدم رعایت موضوع و اصرار آنان بر فروش کالاهای قاچاق با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

وی تاکید کرد: عرضه کنندگان کالاهای خارجی باید علاوه بر ارائه فاکتور خرید معتبر از نمایندگی های مجاز، کد 10 رقمی رهگیری کالاهای وارداتی گمرکات کشور را نیز به همراه داشته باشند.

وی گفت: در این طرح قضات تعزیرات حکومتی، نمایندگان سازمان و ادارات ذیربط از جمله مبارزه با قاچاق کالای نیروی انتظامی، اماکن، شبکه بهداشت و درمان و اتحادیه های صنفی مربوطه بازرسان این سازمان را همراهی خواهند کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به ضرورت حمایت از محصولات داخلی برای رونق اقتصادی کشور و حفظ اشتغال پایدار در سطح بنگاه ها و مراکز کسب و کار افزود: حمایت از تولید کالاهای ایرانی نیازمند عزم جدی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده در بین اقشار مختلف جامعه است که نقش رسانه های گروهی و رهبران فکری برای نهادینه کردن این مساله مهم و اساسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار