رحماني فضلي وزير كشور دولت جمهوري اسلامي امروز براي بازديد ازروند اجرا وتكميل زيرساختهاي اربعين به ايلام سفركرده است.اما متاسفانه اين سفر در سكوت كامل خبري برگزارشد
کد خبر: ۳۰۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 27 September 2016

تابناك ايلام ::ر حمانی فضلی وزیر کشور دولت جمهوری اسلامی امروز برای بازدید از روند اجرا و تکمیل زیرساختهای اربعین به ایلام سفر کرده است.اما متاسفانه این سفر بدون حضور حتی یک خبرنگار و در سکوت کامل خبری برگزار شد. سفر امروز وزیر کشور به ایلام و مهران هم به همین دلیل است.ولی متاسفانه این سفر در سکوت کامل خبری اتفاق افتاده و عملا مردم از کیفیت و نتیجه ی واقعی این سفر بی خبر خواهند ماند.

در جامعه ی ایرانی و دولتی که داعیه ی گردش آزاد اطلاعات و اخبار را دارد عدم حضور خبرنگاران در چنین سفر مهمی توجیه منطقی ندارد.

حذف خبرنگاران از این سفر به خواسته ی هر کدام از طرفین میزبان و مهمان بوده اصلا پسندیده نیست.این حق مردمم است که بدانند بعد از گذشت یکسال از اربعین سال گذشته تا امروز چه تغییرات و تحولی در زیرساختهای اصلی مهران و ایلام و دهلران رخ داده است.آیا مسیولین به وعده هایی که داده اند پایبند بوده اند و مهران برای اربعین امسال آماده می شود؟ به هر حال رحمانی فضلی به مهران رفته  خبرنگاران از عدم حضورشان در چنین سفر مهمی خشنود نیستند.مخاطبان ما در خبرگزاری تابناک بارها تماس گرفته و در این خصوص سوالاتی را مطرح کرده اند،ولی متاسفانه ما هنوز به جوابی در این خصوص نرسیده ایم.

امیدواریم استاندار خونسرد و خوشخنده ایلام امروز در این خصوص شفاف سازی کرده و ماحصل سفر وزیر کشور به ایلام را در اختیار رسانه ها قرار دهد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
دلیلش منطقه آزادنشدن مهران است نتونستن بامردم وخبرنگاران روبروبشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار