فرماندار دهلران ؛دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای هر چه بهتر انجام شدن سرشماری عمومی نفوس و مسکن باید با ستاد سرشماری همکاری کنند.
کد خبر: ۳۰۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰ 25 September 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ امیدعلی سبزی روز شنبه اظهار کرد: تمهیدات لازم برای اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 که یکی از رویدادهای ملی و نتایج حاصل از آن، مبنای برنامه ریزی در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی بر بهره گیری از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی در سطح روستاها برای دستیابی به نتایج آماری دقیق در زمینه سرشماری اینترنتی تاکید کرد و گفت: جلسات توجیهی با بخشداران و دهیاران برای ایجاد بسترهای لازم در بخش ها و روستاها برگزار شده است.

سبزی گفت: 27 نفر در رده های اداری، کارشناس گروه، مامور و کارشناس it؛ نقشه، فنی، اجرایی، روستایی و شهری کار سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این شهرستان را انجام می دهند.

وی افزود: از این تعداد 17 نفر مامور سرشماری هستند که 6 نفر در نقاط شهری و 11 نفر در نقاط روستایی کار سرشماری را انجام می دهند که باید دقت و سرعت در کار را مد نظر داشته باشند.

فرماندار دهلران ادامه داد: این افراد در چهار کانون شهری و همه نقاط روستایی کار سرشماری را از 25 مهر ماه سال جاری بمدت یک ماه بر عهده دارند.


وی خاطر نشان کرد: سرشماری در مرحله اول بصورت اینترنتی است که نیازمند مشارکت جدی مردم هستیم تا برای سهولت در اجرای این امر ملی از این طریق اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش آمار و ارقام صحیح، دقیق و منطقی برای توسعه و ترقی کشور و برنامه ریزی در تصمیم گیری ها افزود: مشارکت همه جانبه پایه و اساس آمار دقیق و درست است و مردم باید با دقت و احساس مسئولیت در این امر ملی مشارکت کنند.
فرماندار دهلران یادآور شد: مرحله اینترنتی از سوم تا 24 مهر است و مردم باید با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir نسبت به تکمیل فرم های ارائه شده، اقدام کرده و کد رهگیری را دریافت کنند.

سبزی گفت:فرماندار اضافه کرد: مرحله دوم سرشماری از 25 مهر تا 25 آبان ماه بصورت میدانی و مراجعه حضوری ماموران سرشماری به درب منازل مردم انجام می شود.

وی یادآور شد: در مرحله دوم خانوارهایی که نسبت به دریافت کد رهگیری و تکمیل اطلاعات آماری در سامانه سرشماری (مرحله اینترنتی) اقدام کرده اند برای تسهیل در امر سرشماری می بایست کد رهگیری خود را به ماموران سرشماری تحویل دهند.

هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن از امروز سوم مهر به صورت اینترنتی آغاز شده و تا 24 مهر نیز ادامه دارد پس از ان مرحله حضوری سرشماری از 25 مهر تا 25 آبان همزمان در سراسر کشور برگزار می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار