کد خبر: ۲۹۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰ 21 September 2016


یگان هایی از نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس روز چهارشنبه در شهرستان ساوجبلاغ رژه رفتند.

به گزارش ایرنا ، جانشین فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مراسم با اشاره به رشادت های لشکر 10 سید الشهدا (ع ) در جنگ هشت ساله ، گفت: تمام نیروهای نظامی و مردمی استان البرز از آغازین روزهای جنگ با هم

متحد شدند و ایران عزیز را در پیروزی در جنگ کمک کردند.

یوسف مولایی افزود: رژیم بعثی در 31 شهریور سال 59 با تحریک استکبار جهانی جنگی نابرابرو ظالمانه را به ایران اسلامی تحمیل کرد.

وی گفت: در این جنگ کشورهای اروپایی و عربی و آمریکا با بسیج امکانات مالی و انسانی به مقابله با نظام نوپای اسلامی پرداختند تا به خیال خود ایران را ساقط کنند.

مولایی تصریح کرد: اگر چه می توانستد با بسیج امکانات از طریق پنج استان به کشور وارد شوند اما ملت ایران با ولایت پذیری سد نفوذ دشمنان شد.

جانشین سپاه استان البرزادامه داد: نیروهای نظامی، بسیجی و ارتشیان دلاور تا جایی پیش رفتند که دشمن فرصت حضور در مرزهای ایران را از دست داد و عقب نشینی کرد.

وی با اشاره به اینکه ایران در 200 سال گذشته در پی هجوم بیگانگان بخش اعظمی از خاک را از دست رفت ، گفت: در جنگ هشت ساله، دشمنان تا دندان مسلح این نظام نتوانستند به اهداف شومشان دست یابند.

مولایی یادآور شد: ایران به برکت تجربه هشت ساله دفاع مقدس به یک قدرت بزرگ نظامی در منطقه تبدیل شده است.

وی ایجاد امنیت و خدمتگذاری را یکی از رویکردهای نظام مقدس ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: هیچ وقت ملت ایران اجازه نخواهد داد تا مرزهای ایران مورد تجاوز بیگانگان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که در صورت حمله به ایران با واکنش سریع نیروهای ولایی ایران عزیر با پشتیبانی مردم روبه رو می شوند.

جانشین سپاه امام حسن مجتبی(ع ) افزود: رمز پایداری انقلاب ما ولایتمداری مردم ماست مردمی که پای انقلاب ایستادند.

وی گفت :استقامت بدون توان موشکی فایده ای ندارد و ما باید برای دفاع از خودمان مسلح باشیم واین را با هیچ چیزی معامله نخواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار