از ابتدای شهریورماه تاکنون؛
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: براساس آخرین آمار تهیه شده در این اداره کل، از ابتدای شهریور ماه امسال تاکنون، 11 نفر در تصادفات این استان واقع در شمالشرق کشور جان خود را از دست داده اند.
کد خبر: ۲۹۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸ 18 September 2016
در روز یکشنبه، دکتر بابک سلحشور با هشدار نسبت به حوادث جاده ای همزمان با افزایش سفرهای تابستانی در آخرین روزهای شهریور گفت: در این مدت 9 نفر در تصادفات برون شهری، یک نفر در تصادفات درون شهری و یک نفر در جاده های روستایی بر اثر حوادث ترافیکی فوت کرده اند و در مراکز پزشکی قانونی استان هم معاینه شده اند.
وی افزود: تحلیل کارشناسی تصادفات جاده ای رخ داده در شهریور امسال نشان داده که دوعامل واژگونی وانحراف به چپ که به ترتیب بر اثرخستگی وخواب آلودگی، عدم توجه به جلو و همچنین سبقت غیرمجاز رخ می دهد، از مهم ترین عوامل وقوع تصادفات مرگبار جاده ای بوده است.
سلحشور ادامه داد: معمولاً در تعطیلات نوروزی و شهریور ماه ترددهای سفری در کشور افزایش می یابد و هم وطنان سفرهای خود را به دلیل رو به پایان بودن تعطیلات تابستان در شهریور ماه بخصوص نیمه دوم آن انجام می دهند.
پیشتر، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ورود هفت میلیون و666 هزار مسافر به خراسان شمالی از ابتدای تابستان تا پایان هفته گذشته خبر داده بود که این میزان ورود مسافر، افزایش 20درصدی به مدت مشابه پارسال دارد.
خراسان شمالی در حدفاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار