رئیس هیات فوتبال ایلام گفت: با نظر هیات رئیسه شرکت پالایش گاز ایلام مهناز صادقی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام معرفی و جانشین ایناس آراسته نژاد سرمربی سابق این تیم شد.
کد خبر: ۲۹۷۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 18 September 2016
 رئیس هیات فوتبال ایلام گفت: با نظر هیات رئیسه شرکت پالایش گاز ایلام مهناز صادقی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام معرفی و جانشین ایناس آراسته نژاد سرمربی سابق این تیم شد.
آبختی سنجابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که این تیم در رابطه با دیر صادر شدن مجوز و به تعویق افتادن تمرین داشت، امیدواریم با حضور مربی جدید و مسابقات پیش رو نتایج خوبی را کسب کنیم.
سنجابی یادآور شد: این استان در حوزه فوتبال بانوان از قطب های مطرح کشور است که با وجود استعداد های خوب و ظرفیت بالا نتوانسته تمرینات خود را به موقع و مانند سایر استان ها در زمان مناسب آغاز کند.
وی اظهار کرد: این موضوع همواره از نظر روانی و هم از نظر جسمی باعث آسیب دیدن ورزشکاران و کاهش کارایی آنها در طول برگزاری مسابقات شده است.
وی افزود: تیم پالایش گاز ایلام از همان ابتدای شروع مسابقات لیگ برتر در هشت دوره متوالی لیگ برتر حضور داشته و با وجود مشکلات فراوان در زمینه مجوز برای تمرین و جذب بازیکن همیشه یکی از مدعیان و رقیبان سرسخت این مسابقات است.
سنجانی در خصوص سرمربی سابق این تیم هم گفت: خانم ایناس آراسته نژاد یکی از بهترین مربی های تیم فوتبال بانوان کشور است که در طول مربیگری خود افتخارات زیادی را کسب کرده و توانسته تیم فوتبال بانوان ایلام و استعدادهای ورزشی این استان را در کشور و لیگ برتر مطرح کند.
وی افزود: آراسته نژاد بعد از هشت سال تلاش برای انسجام تیم پالایش گاز و کسب عناوین مختلف برای این تیم با رای و نظر هیات مدیره برکنار شد و امیدواریم شاهد حضور این مربی موفق در تیم های لیگ برتر و تیم ملی فوتبال بانوان باشیم.
گفتنی است در لیگ برتر فوتبال بانوان سال جاری که از ٢ مهرماه آغاز خواهد شد از شهرهای تهران، اصفهان و کرمان هر کدام دوتیم و نماینده شهرهای سنندج، اهواز، آذربایجان غربی، ایلام و لرستان حضور دارند.
تیم پالایش گاز ایلام با وجود سختی ها و مشکلات فراوان به علت داشتن استعدادهای توانمند در سال های برگزاری این رقابت ها 2 مقام چهارمی، سه عنوان هفتمی و 2 رتبه ششمی کسب کرده است.
صادقی مربی جدید تیم پالایش گاز بانوان ایلام پیش از این نایب رئیس هیات فوتبال بانوان کرمانشاه بوده و یک دوره نیز به عنوان مربی دروازه بانان تیم ملی فعالیت داشته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار