مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت : 22 هزار دانش آموز استان که در فقر مالی به سر می برند در این روزها و همزمان با آغاز سال تحصیلی به یاری و همراهی مردم نوعدوست نیازمند هستند .
کد خبر: ۲۹۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 17 September 2016
سید علی قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این دانش آموزان حتی از داشتن حداقل امکانات آموزشی کیف ، کفش و لوازم تحریر نیز بی بهره هستند .
وی ادامه داد : با وجود استعدادهای درخشان تحصیلی در میان همین دانش آموزان نیازمند و محروم مازندران می طلبد تا برای حفظ و شکوفایی این ذخیره های علمی جامعه یاریگر باشیم .
 
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران زمان برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس استان را دهم مهر ماه اعلام کرد و افزود : در این روز پایگاه های جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی در بیش از چهار هزار مدرسه مازندران کمک های 520 هزار دانش اموز استان را دریافت می کنند.
 
به گفته قاسمی ، همچنین پایگاه های جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه ها در مدارس مازندران کمک های غیر نقدی را نیز جمع آوری می کند .
وی ادامه داد : کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در مدارس مازندران به کمیته امداد امام خمینی (ره) تحویل داده می شود تا میان دانش آموزان نیازمند توزیع شود .
 
در جشن عاطفه های سال گذشته ، دانش آموزان مازندران سه میلیارد و 960 میلیون ریال به همکلاسی های نیازمند خود کمک کردند تا آنان نیز بتوانند با حمایت های مالی و معنوی ابزار و وسایل تحصیلشان فراهم شود .
هر ساله و همزمان با آغاز سال تحصیلی ، جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی ، آموزش و پرورش و صدا و سیما به منظور جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم برگزار می شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار