مدیر فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه:
مدیر فرهنگی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۲۸ کانون دائم و موقت کمیته امداد کرمانشاه طی تابستان امسال با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان میزبان ۳۰۰۰ مددجوی تحت حمایت در استان بود.
کد خبر: ۲۹۷۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 17 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،کامیار جمشیدی بابیان اینکه کانون‌های فرهنگی این نهاد به صورت رایگان به اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی و تربیتی برای مددجویان می‌پردازند، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی در چهار فصل میزبان مددجویان تحت حمایت است که امسال برنامه‌های تابستانی این کانون‌ها در 14 شهرستان استان کرمانشاه از اوایل تیر ماه تاکنون ادامه داشت.
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ‌عنوان کرد: برنامه‌های آموزشی کانون‌های فرهنگی کمیته امداد شامل مبانی اعتقادی و دینی، احکام و تصحیح نماز، اخلاق اسلامی، سبک زندگی دینی، آموزش قرآن کریم، ارائه مشاوره‌ها و مهارت‌های زندگی، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی، ورزشی، کتابخوانی و مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بوده است.
جمشیدی با اشاره به اینکه 28 کانون دائم و موقت کمیته امداد استان کرمانشاه تابستان امسال با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان میزبان 3000 مددجوی تحت حمایت در استان بودند، گفت: مدرک معتبر هریک از دوره‌های آموزشی، فرهنگی و فنی و حرفه‌ای برای مددجویان حضور یافته در این دوره‌ها صادر شده است.
وی به برنامه‌های ویژه کانون‌های کمیته امداد ‌اشاره و عنوان کرد: برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس و اردوهای یک روزه از برنامه‌های ویژه کانون‌ها به شمار می‌رود که در تابستان امسال برنامه‌های اردویی با حضور تمامی اعضای کانون‌های فرهنگی کمیته امداد اجرا شده است.
جمشیدی با بیان اینکه کانون‌های موقت تنها جهت برگزاری دوره‌های آموزشی تابستانه برقرار می‌شوند، خاطرنشان کرد: کانون های دائم و ولایت در تمامی سال میزبان مددجویان تحت حمایت جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی هستند.
وی با اشاره به اینکه اکنون پنج کانون دائم در شهرستان‌های کرمانشاه، کنگاور، هرسین، پاوه و سرپل‌ذهاب فعالیت می‌کنند گفت: کانون‌های ولایت نیز در سطح مساجد 10 شهرستان استان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی می‌پردازند.
جمشیدی بیان کرد: همکاری سازمان‌ها و ادارات آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای، ورزش و جوانان، حوزه علمیه، بسیج و دارالقران کریم شهرستانها موجب برگزار شدن هرچه بهتر برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد در ترم تابستان امسال شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار