کد خبر: ۲۹۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 15 September 2016


مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز ثبات اقتصادی را عملکرد ویژه دولت در سه سال فعالیت خواند و گفت: نتیجه این ثبات اقتصادی در کشور منجر به کاهش جرائم شده است.

مسلم عادلی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: امروز با کاهش تورم تاثیرات سازنده این ثبات اقتصادی را در کاهش سرقت ها و جرائم شاهد هستیم که از تدابیر ویژه دولت یازدهم در حوزه اقتصاد به شمارمی رود.

وی ادامه داد: در یک اقتصاد بیمار تولید، صادرات و اشتغال جایگاهی ندارد که با استقرار دولت یازدهم شرایطی فراهم شد که کشور به سمت توسعه هرچه بیشتر اقتصادی پیش رفته و با این آرامش و کاهش سرقت، امنیت بیشتری را در مقایسه با سال های گذشته شاهد هستیم.

عادلی همچنین با اشاره به وضعیت استان البرز نیز گفت: امروز شاهد آن هستیم با تدبیر دولت تدبیر و امید میزان سرقت در این استان در سال94 نسبت به سال 93 با کاهش 2.7 درصدی، سال 93 نسبت به سال 92 با کاهش 3.1 درصدی همراه شده است.

وی اضافه کرد: در برقراری امنیت همه حوزه ها موثر هستند، اما نقش عالی دولت با ثبات اقتصادی که به وجود آورد بیش از هرمولفه دیگری می درخشد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز گفت: اکنون برغم شرایط منطقه ای کشور از هر تهدیدی مبرا است و علاوه بر آن، به عنوان یک پناهگاه برای ملت های مسلمان در منطقه نیز ایفای نقش می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار