معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی ایلام گفت:در این زمینه بهزیستی به ازای هر معلول یا مددجویی که توسط کارفرمایی جذب بازار کار شوند و برای آنها اشتغال پایدار ایجاد شود وام کم بهره بین 100 تا 150 میلیون ریال پرداخت می کند.
کد خبر: ۲۹۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 13 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛نسرین شهبازی افزود: در این زمینه بهزیستی به ازای هر معلول یا مددجویی که توسط کارفرمایی جذب بازار کار شوند و برای آنها اشتغال پایدار ایجاد شود وام کم بهره بین 100 تا 150 میلیون ریال پرداخت می کند.

وی اظهار کرد: علاوه بر پرداخت تسهیلات بهزیستی به منظور حمایت از کارفرمایانی که زمینه اشتغال جامعه هدف این نهاد حمایتی را فراهم کند ، بیمه سهم کارفرما را نیز واریز می کند.

وی از افراد کار افرین و کار فرما خواست تا در قالب این طرح هم از حمایت دولت برخوردار شده و هم زمینه اشتغال جامعه هدف این سازمان را فراهم کنند.

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی ایلام همچنین به طرح ارتقا کارایی معلولان اشاره کرد و گفت: در قالب این طرح نیز بهزیستی به ازای هر معلول که نزد کارفرما کار می کند مبلغی به عنوان یارانه ارتقا کارایی معلولان به کارفرمایان پرداخت می کند.

شهبازی اشتغال را یکی از مهم ترین نیازهای جامعه هدف بهزیستی عنوان کرد و گفت: این اداره کل با پرداخت تسهیلات به معلولان و مددجویان و حمایت از کارفرمایان سعی در رفع مشکل بیکاری جامعه هدف دارد.

25هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند./م
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار