مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری همایش تجلیل از فعالان صنعت چاپ استان خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲ 13 September 2016
به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ابراهیم رحیمی زنگنه، از برگزاری همایش تجلیل از فعالان صنعت چاپ استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این همایش بخشی از شانزدهمین جشنواره ملی صنعت چاپ کشور است که در برخی از استان ها به صورت همایش برگزار می شود.
وی تصریح کرد: پیش از این فعالان صنعت چاپ استان در قالب برنامه های دیگر و در کنار اصنافی چون نویسندگان در مراسم کتاب سال یا تجلیل از مطبوعات مورد تقدیر قرار می گرفتند اما امسال دومین سالی است که به صورت ویژه و تخصصی به این موضوع پرداخته شده و آنها در همایشی ویژه تجلیل می شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تجلیل از پیشکسوتان و فعالان صنعت چاپ استان کرمانشاه در این همایش خبرداد و گفت: این همایش با حضور فعالان و علاقمندان به چاپ، ناشران، کانون های تبلیغاتی و طراحان برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین در این همایش از ۳ چاپخانه دار نمونه، ۳ کارگر نمونه صنعت چاپ استان، کارآفرین برتر حوزه چاپ استان و چاپخانه دیجیتال فعال استان کرمانشاه تجلیل  می شود.
رحیمی زنگنه زمان برگزاری این همایش را یک شنبه ۲۸ شهریور ماه و مکان آن را میدان غدیر تالار شهید آوینی، جنب شهرداری مرکزی کرمانشاه اعلام کرد. 
وی یاد آور شد: این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اتحادیه صنف چاپخانه داران کرمانشاه و موسسه فرهنگی هنری ققنوس کرمانشاه برگزار خواهد شد.





منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار