وزیر ورزش و جوانان:
تابناک: وزیر ورزش و جوانان گفت: رونق اقتصادی با دعواهای جناحی برطرف نمی‌شود و گاهی وقت‌ها فکر می‌کنیم اگر دولت را بزنیم، ما خوب هستیم، اما اگر دولت را کوچک کنیم ما بزرگ نمی‌شویم زیرا همه تحت لقای یک حکومت یعنی جمهوری اسلامی ایران هستیم.
کد خبر: ۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱ 05 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمود گودرزی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: آرزومندم خداوند توفیق دهد تا دولت تدبیر و امید بتواند بر مشکلات سالیان دراز که از بیرون و گاها از درون تحمیل شده فائق شود. بنده وظیفه خود می‌دانم از مردم اصفهان بخاطر این کار بسیار بسیار بزرگ که امروز انجام شد، تشکر کنم و سلام جناب ریاست جمهور را به شما ابلاغ کنم.

وی افزود: اگر بنا باشد، قولی بدهیم و این قول دروغ از آب در بیاید، بهتر است که اصلا قولی ندهیم زیرا باید به عنوان دولت راستگویان به مردم راست بگوئیم و آنچه که در بضاعت است، بر آن اساس قول بدهیم. 3 هزار و 780 پروژه در حوزه ورزش کلنگ خورده و پیش بینی نشده که منابع این پروژه ها باید از کجا تامین و ساخته شوند. به دلیل اینکه آدم‌ها خواسته‌اند در جمعی که حاضر می‌شوند، خود را خوب جلوه بدهند و وضعیتی که اکنون می‌بینید، به این دلیل بوده است.

گودرزی با یادآوری شعار اساسی انقلاب یعنی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» گفت: 22 بهمن یادآور مبارزات مردم در راستای تحقق استقلال است، همان استقلالی که هنوز هم هزینه آن را مردم می پردازند، در دفاع مقدس خیل عظیم شهدا در واقع هزینه پاسداری از این استقلال بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم همینطور، سربازان و پاسداران جبهه هسته‌ای مانند پاسدارانی هستند که از مرزهای ما، از دین ما و از محتوی انقلاب دفاع کرده‌اند. ضرورت دارد که پشتیبانی بشوند. گرمی پشت جبهه سبب اقتدار این سربازان می‌شود پس ضروری است که کمک کنیم تا با غلبه بر دشمنانی که توفیق ما را نمی‌خواهند، بتوانیم گشایشی در کارها ایجاد کنیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: این مسئله به جز با حمایت مردم از دولت محقق نمی‌شود خوشبختانه امروز بخش عظیمی از این حمایت را شاهد بودیم که امیدوار هستیم تداوم پیدا کند.

وی درباره مطالبات مردم شاهین‌شهر گفت: آنچه به حوزه خارج از اختیارات من است را به هیئت دولت منتقل می‌کنم، مخصوصا در مورد حق آب، آقای چیت چیان در هیئت دولت کنار دست بنده است و این مسئله را با خود ایشان مطرح می‌کنم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: گاهی وقت‌ها فکر می‌کنیم اگر دولت را بزنیم، ما خوب هستیم، اما اگر دولت را کوچک کنیم ما بزرگ نمی‌شویم زیرا همه تحت لقای یک حکومت یعنی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: همه باید دست در دست هم بدهیم، اینگونه نباشد که عده‌ای خادم و عده‌ای خائن تلقی شوند و اگرچه مشکلات وجود دارد، اما باید اینگونه تلاش کنیم.

وی با طرح این سئوال که آیا رونق اقتصادی با دعواهای جناحی رفع می‌شود، گفت: به نظر من آن مصادیق وحدت کلمه‌ای که امام بزرگوارمان می‌گفتند، اکنون خودش را نشان می‌دهد و در سایه این وحدت جامعه ما توسعه می یابد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: 2 دولت قبل تعهدات وسیع و گسترده‌ای را به جای گذاشته‌اند و 3 هزار و 780 پروژه از قبل بود و 500 پروژه هم در 1.5 سال اخیر کلنگ خورده و اگر هر کدام 2 میلیارد هزینه داشته باشد، تقریبا 8 هزار میلیارد تومان می‌شود، در صورتی که پروژه هایی مثل نقش جهان داریم که 50 میلیارد هزینه دارد.

وی بیان کرد: کل اعتبار عمرانی ورزات ورزش در سال 93، 150 میلیارد تومان است، اگر فرض کنیم همه اش محقق شود، «کجا کفاف دهد این باده ها به مستی ما»، آیا با این مبلغ می توان 8 هزار میلیارد تومان را پاسخ گفت؟ 400 شهر در کشور وجود دارد، این 150 میلیارد را چگونه توزیع کنیم که در عدالت توفیق داشته باشیم.

گودرزی درباره وضعیت مجموعه ورزشی و استخر ملت شاهین‌شهر نیز که ساعتی قبل از آن بازدید داشت، خاطرنشان کرد: مشکل استخر شاهین‌شهر اعتباری نیست و امیدوار هستیم در 2 ماه آینده آماده بهره‌برداری شود، دو زمین چمن ورزشگاه ملت را نیز از نزدیک دیدم و درخواست برآورد بودجه لازم برای ترمیم‌ آن مطرح کردم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :