معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان از بررسی مشکلات ۱۰ واحد تولیدی این استان در ستاد تسهیل خبر دادو یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه را پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی استان توسط بانکهای خصوصی عنوان کرد و گفت: در این جلسه از بانکهای استان خواسته شد مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند
کد خبر: ۲۹۴۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸ 11 September 2016
به گزارش تابناک لرستان ،مهرداد غضنفری  در حاشیه جلسه ستاد تسهیل لرستان با اشاره به بررسی مشکلات ۱۰ طرح و واحد تولیدی لرستان در این جلسه  بیان کرد: در این جلسه مباحثی مانند پرداخت تسهیلات، تقسیط بلند مدت بدهی ها و ... که مربوط به این ۱۰ واحد بود مورد بررسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد که بانکهای استان اقدامات لازم را در رابطه با پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی لرستان انجام دهند گفت: در این راستا بانکهای استان باید نسبت به تسریع در پرداخت تسهلات به واحدهای تولیدی استان اقدام کنند.
غضنفری  یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه را پرداخت تسهیلات مورد نیاز واحدهای تولیدی استان توسط بانکهای خصوصی عنوان کرد و گفت : در این جلسه از بانکهای استان خواسته شد مشارکت بیشتری در این زمینه داشته باشند.
غضنفری سرمایه گذاری بانکهای استان در لرستان را ضروری دانست و عنوان کرد: متاسفانه برخی بانکهای خصوصی استان سپرده های خود را در خارج از استان سرمایه گذاری می کنند.
خبر: رضا میرزایی 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار