معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل با اعلام رقم نهایی خسارت طوفان در این شهرستان گفت: 22 تریلی ایرانیت در مناطق خسارت دیده آمل توزیع شده است.
کد خبر: ۲۹۴۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 10 September 2016
احمد منفرد در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با بیان اینکه در 12 شهریورماه، 45 دقیقه بارش شدید موجب خسارت شد، افزود: در ساعات اولیه پس باران، جمع آوری اطلاعات و وضعیت آغاز شد.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه میزان خسارت و سرعت طوفان در بخش دشت سر و دابودشت بیشتر از سایر مناطق بود، اظهار کرد: بیش از هزار سربندی منازل دچار خسارت شد و بخش های تولیدی کشاورزی و خودروها نیز آسیب دیدند.

وی با اعلام اینکه پس از بارش باران شهرستان دچار وضعیت قطعی برق شده بود، عنوان کرد: در کمتر از 30 ساعت قطعی برق رفع شد و در ادامه بخش اندکی از قطعی آب نیز باقی مانده بود که رفع شد.

منفرد با اشاره به بازدید مسئولان کشوری از مناطق آسیب دیده آمل گفت: خبرها و حمایت های خوبی از سوی مسئولان استانی و کشوری به خسارت دیدگان تعهد شد.

وی از توزیع ۲۲ تریلی ایرانیت در میان خسارت دیدگان طوفان آمل خبرداد و گفت: این میزان شامل 1250 ورق ایرانیت به مساحت 28 هزار مترمربع بود که بخش مهمی از مشکلات شهرستان را پس از خسارت رفع کرد.

معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه شهرستان آمل با اعلام اینکه  مجموع خسارت طوفان 12 شهریور  318 میلیارد و 482 میلیون ریال بود که در 20 آیتم دسته بندی شده است، افزود: این خسارت‌ها طی نامه‌ای به استان اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه در ستاد رفع موانع تولید آمل 296 واحد ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد 5 مورد به ستاد استانی معرفی شدند، گفت: از این تعداد 75 مورد به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

منفرد با بیان اینکه 318 میلیاردتومان اعتبارات تملک دارایی شهرستان آمل در سال 95 تعیین شده است، گفت: این رقم طی نشست های تخصصی، تعیین و از سوی استان اعلام شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار